  • 11. Data: 2010-09-21 19:39:10
    Temat: Re: Zobaczcie, swietne zdjecie
    Od: JD <j...@g...com>

    On 21 Wrz, 21:24, Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>
    wrote:

> [...]
    > informacji o autorze. Żeby to zauważyć chyba nie trzeba znać serwisu.
    >
    > Skoro już dotarłeś do zakładki "o mnie", to widziałeś, że wg informacji
    > tam podanych autor(ka) zdjęcia jest kobietą. Jeśli wg. Ciebie to nic nie
    > wyklucza ani nic nie mówi to kontynuując ten tok rozumowania romek jest
    > kobietą.
    > Ewentualnie informacja o płci autora mogłaby być nieprawdziwa, ale akurat
    > uwag dotyczących ewentualnej wiarygodności tej informacji nie zgłaszałeś.
    > Twój komentarz dotyczy jedynie tego o czym podana informacja traktuje, że

    Całkiem możliwe.

    Lubię Romka76 i chciałem to od niego "usłyszeć :)

    JD

  • 12. Data: 2010-09-21 20:40:06
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    JD pisze:
    > Po co zostało kiedyś zrobione i czy nie spełniło swojej roli nie
    > wiemy.
    >
    > Czy w ciągu przyszłego miesiąca jesteś w stanie zrobić podobne
    > zdjęcie?
    >
    > Ja tylko chciałem wiedzieć, czy to Romek76 jest autorem czy ktoś inny.

    Ale to ogólne uwagi, a nie do Ciebie :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 13. Data: 2010-09-21 20:46:01
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > Owszem, bardzo świeże i dobre. Twoje, czy kogoś reklamujesz?
    Nie moje, i nikogo nie reklamuje.
    Urzeklo mnie po prostu:)

  • 14. Data: 2010-09-21 20:50:32
    Od: JD <j...@g...com>

    On 21 Wrz, 22:40, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Ale to ogólne uwagi, a nie do Ciebie :)

    Wiem :)

    JD

  • 15. Data: 2010-09-21 20:54:29
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > Ani świeże, ani świetne. Klasyka po prostu wywołująca łał, bo symbolizm2.
    > Nie mówię, żeby takich nie robić, mają ładunek emocjonalny i są
    > szczególnie ważne dla bohaterów zdjęcia i ludzi z nimi związanych.
    > Ale... to może brutalne lecz czuję w tym najpierw okazję do spełnienia
    > fotografa, a potem szczerość.

    Janko, ale jesdt i szczerosc, i radosc.
    I aktualnie sa w Warszawie igrzyska niepelnosprawnych, ktorzy zjechali z calego
    swiata.
    I cieszy mnie, ze na grupie jest sporo postow, postawa nieobojetnosci:)

  • 16. Data: 2010-09-21 20:57:21
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > Ja tylko chciałem wiedzieć, czy to Romek76 jest autorem czy ktoś inny.

    Wszedlem na Pfoto.com i zobaczylem zdjecie tygodnia. Bardzo mi sie spodobalo, i
    zapragnalem wstawic link do niego. I to wszystko:).

  • 17. Data: 2010-09-21 20:59:29
    Od: JD <j...@g...com>

    On 21 Wrz, 22:46, "romek76" <r...@o...eu> wrote:

    > Nie moje, i nikogo nie reklamuje.
    > Urzeklo mnie po prostu:)

    Dzięki.

    JD

  • 18. Data: 2010-09-21 21:11:59
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > Dzięki.

    Ja tez dziekuje, ze Cie to cieszy:).

  • 19. Data: 2010-09-21 22:43:01
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 21.09.2010 romek76 <r...@o...eu> napisał/a:

    > No, fachowa przy okazji ocena:).

    A dziękuję :) Cieszę się że mogłem mieć choć tak niewielki wkład w to zdjęcie ;)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 20. Data: 2010-09-22 11:55:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "romek76" <r...@o...eu> napisał
    > http://plfoto.com/zdjecie,zdjecie,razem-zdazymy-na-p
    ewno,2174328.html

    Na plfoto.com w ogole jest duzo swietnych zdjec.
    Nie wiem kto dba, ale trzymaja poziom.

    J.