  • 1. Data: 2015-12-28 21:32:55
    Temat: Znów żyję w grzechu
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Spaliła mi się żarówka stopu w Doblo II. Czytam instrukcję - nie
    odpowiada temu, co widzę. Czytam internet - klną na projektantów, ale
    jak zdemontować tę lampę nie podają. W końcu zdemontowałem cały bok
    plastikowej "tapicerki" i oczom moim ukazała się gumowa zaślepka, a po
    jej wyjęciu śruba trzymająca lampkę. Potem już było z górki.
    Niestety podczas demontażu tego cholerstwa używałem w dużej ilości słów,
    jakich człekowi używać nie przystoi. No i łaska uświęcająca poooszła
    sobie i znowu muszę żyć w grzechu.
    Niech dobry Pan Bóg wybaczy włoskim projektantom. Niech także wybaczy
    dealerom, którzy im dostarczają towar, bo musi być to straszne świństwo,
    a nie podejrzewam, że na trzeźwo wymyślili taki sposób montażu tylnej lampy.
    Jacek

  • 2. Data: 2015-12-29 02:42:45
    Temat: Re: Znów ... Pan Bóg nie wybaczy.
    Od: "felkot" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości

    > Niech dobry Pan Bóg wybaczy włoskim projektantom.
    > Jacek

    Pan Bóg nie wybaczy włoskim projektantom, bo w Rzymie
    usadowili się szefowie partii watykańskiej, którzy podpisali pakt z Diabłem.

  • 3. Data: 2015-12-29 09:52:24
    Temat: Re: Znów żyję w grzechu
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 28 Dec 2015 21:32:55 +0100, Jacek
    <k...@a...com> wrote:

    >Spaliła mi się żarówka stopu w Doblo II. Czytam instrukcję - nie
    ? Są dwie/trzy śruby widoczne od razu po otwarciu drzwi. Inna rzecz że
    sama pokrywa w lampie jest mocno skręcona przez producenta i pierwszy
    raz jest ciężko.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 4. Data: 2015-12-29 14:48:51
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-12-29 o 09:52, Grzegorz Krukowski pisze:
    > ? Są dwie/trzy śruby widoczne od razu po otwarciu drzwi. Inna rzecz że
    > sama pokrywa w lampie jest mocno skręcona przez producenta i pierwszy
    > raz jest ciężk
    Są dwie widoczne, a trzecia jest dostępna od tyłu po zdemontowaniu boku
    plastikowej tapiecerki.
    Jacek

  • 5. Data: 2015-12-29 15:12:43
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 29 Dec 2015 14:48:51 +0100, Jacek
    <k...@a...com> wrote:

    Sprawdziłem - ma znaczenie czy tylne drzwi to klapa czy drzwi
    dwuskrzydłowe - przy klapie nie ma żadnego problemu :)
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 6. Data: 2015-12-29 19:24:34
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-12-29 o 15:12, Grzegorz Krukowski pisze:
    > Sprawdziłem - ma znaczenie czy tylne drzwi to klapa czy drzwi
    > dwuskrzydłowe - przy klapie nie ma żadnego problemu :)
    Sprawdziłeś teoretycznie czytając np. instrukcję, czy praktycznie przy
    wyjmowaniu lampy?
    Jacek

  • 7. Data: 2015-12-30 20:11:49
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 29 Dec 2015 19:24:34 +0100, Jacek
    <k...@a...com> wrote:

    http://www.katalog-samochodow.pl/files/automobily/st
    1/7682/800x600_pl_PL/1326524230-fiat-doblo-panorama-
    14-16v-90k-active-50789.jpg
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 8. Data: 2015-12-30 20:27:28
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    Acha, warto poczytać różne wersje instrukcji ,,z internetów'' (też od
    Opla Combo) - różnice bywają ciekawe (otwieranie szyb z pilota,
    awaryjne uruchomienie po awarii immobilizera ...)
    --
    Grzegorz Krukowski