  • 11. Data: 2011-03-21 01:10:23
    Temat: Re: Zmiana na auto rodzinne - pro?ba o opinie.
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-20, DJ <d...@p...onet.pl> wrote:

    >> 1,2,3 - tego sie *nie da* po??czyae.
    >
    > A tam od razu nie da sie.

    No nie da się. Albo rodzinne kombi latające z prędkościami
    niemieckoautostradowymi, albo tanie w eksploatacji. Jakiś kompromis
    oczywiście da się znaleźć.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 12. Data: 2011-03-21 01:47:39
    Temat: Re: Zmiana na auto rodzinne - prośba o opinie.
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > jazda 40% miasto 60% drogi poza miastem około 70km dziennie.
    > Z racji tego że widzę w golfiku już męczenie się silnika kiedy na trasie
    > chce pojechać szybciej ( około 160km/h) szukam auta które taką prędkość
    > będzie spokojnie traktowało jako przelotową , miło jakby był jeszcze zapas
    > pod pedałem.
    > Z racji cen paliw nie wiem czy brać diesla czy benzyne, obawiam się
    > większego spalania tej drugiej.
    > Z tego co wstępnie widziałem w ogłoszeniach w moim cenowym limicie
    > zmieściła by się Astra II w kombi z silnikiem 2.0DTI ale czy to dobry

    Jeśli wielkością odpowiada Ci Astra II, to może zainteresuj się Fiatem Stilo
    Multiwagon.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 13. Data: 2011-03-21 09:40:36
    Od: "Mario" <m...@g...pl>

    >A może warto poszukać czegoś z audi i pozostać przy 1,9TDI tylko wersja
    >powiedzmy 110KM? Patrze na ogłoszenia i w moim limicie cenowym jest troche
    >ofert. Sam juz nie wiem...

    E tam... A czym wg Ciebie A4 bedzie sie roznilo od Passata ? :) Jesli boisz
    sie zawieszenia to wez mala pozyczke i doloz do B5FL... Poza tym mity o
    zawieszeniu slyszalem ale sam nie umiem potwierdzic mimo uzytkowania B5 po
    wroclawskich dziurach swego czasu... Czesci generalnie bardzo tanie (poza
    sprzeglem i dwumasa - to byl 1.9TDI 110ka...)

    Poza tym za 12 000 to nie kupisz zdrowego Passata 1.9 TDI (110) nawet z
    samego poczatku produkcji... o Audi zapomnij... Jedyne co bedzie wchodzilo w
    gre to benzyna + lpg

    I tu: 2.0 polecam, jesli 1.8 to tylko z turbo (golas jest powolny a bardziej
    kosztowny od dwulitrowki), jesli 1.6 to zaaaaaapomnij o czyms takim jak
    przyspieszenie.... Tez mialem i moim zdaniem Fiat 126p ma wiekszego
    "kopa"...

    Pzdr

  • 14. Data: 2011-03-21 09:42:35
    Od: "Mario" <m...@g...pl>

    Jesli musi byc diesel to sprawdz oferte aut szybciej tracacych na
    wartosci...
    np. Alfa Romeo 156 z 1999-2001

    pzdr

  • 15. Data: 2011-03-21 09:51:15
    Od: koziel <k...@w...pl>

    Zgadza sie , ani A4 ani Passata nie kupisz diesla za ta kwote. Predzej
    juz benzyne w dobrym stanie. A jak pisza powyzej, co do zawieszenia -
    uzytkuje jedno a4 juz rok i nic. Mam tez drugie, co ma sportowe
    zawieszenie i przez 4 lata w PL tylko lozysko zostalo wymienione -
    wiec to chyba niewiele. Przebiegi odpowiednio 235tkm oraz 170tkm.

    A wracajac do tematu.... Alfy nie polecam... A jak cos pokroju Golfa,
    to spojrz na te Astry II - ceny czesci niskie, kwestia Twojego wyboru.
    Hmmm, moze jakby dobrze poszukac, to jakis golf IV kombi by sie
    trafil.

    Pozdrawiam,
    Emil.

  • 16. Data: 2011-03-21 10:40:18
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 21 Mar, 00:38, Norbert <n...@M...com> wrote:

    > No tak z grubsza napisałem czego wymagam.
    > Co mogę rozwinąć?
    > Wolałbym jakiś choć mały kroczek w przód względem mojego golfa choć może
    > być ciężko bo to wersta TDI GT z pełnym wyposażeniem...

    Też stoję przed podobnym wyborem, tyle że ja z Golf 3 TDI Kombi - też
    chcę kombi ale większe, minimum 2005 -2006 rocznik.
    Szukam i szukam i naprawdę dostaję już kociokwiku ;)

    Podoba mi się C5 kombi, najlepiej 2,0 16V - jeździłem takim z 2004 i
    mi się podobało. Niestety nie mogę znaleźć odpowiedniego egzemplarza,
    jeśli z gazem to najczęściej krajowy i 1,8 16V, a ten nie wiem czy nie
    będzie za słaby do tej budy, i jak pocisnę na trasie to weźmie swoją
    ilość paliwa. Wyposażeniowo to są ze 2-3 sztuki takie jakbym chciał
    (niestety sprowadzone), ale do nich musiałbym jechać ze 300km z W-wy,
    a nie chce mi się tyle km dymać :)

    Podoba mi się jeszcze Mondziak koniec MK3 czyli 2006 rok, też w
    podobnych pieniądzach, jednak z wyposażenia takiego jak chcę jest 1 -
    2,5 V6 w Olsztynie ;)

    Pozdrawiam :)

    PS:
    Ja mam ciutek większy budżet przeznaczony na pojazd, a to spora
    różnica :)

  • 17. Data: 2011-03-21 10:42:34
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 20 Mar, 22:17, Norbert <n...@M...com> wrote:

    C5, koniecznie kombi - przed FL - powinieneś coś znaleźć w tej kwocie.

    Pozdrawiam :)

    PS:
    Oczywiście jakiś niezamęczony egzemplarz :)

  • 18. Data: 2011-03-21 11:10:24
    Od: koziel <k...@w...pl>

    Poszukaj w Niemczech w okolicach Wetter - mozliwe, ze na dniach bede
    tam jechal po auto, to moglbym podjechac i zobaczyc jak Cie cos
    interesuje - ale nie obiecuje poki co, bo sam nie wiem, czy pojade ;-)

    Pozdrawiam,
    Emil.

  • 19. Data: 2011-03-21 12:51:24
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-03-21 01:47, yabba pisze:

    > Jeśli wielkością odpowiada Ci Astra II, to może zainteresuj się Fiatem
    > Stilo Multiwagon.

    Od dziecka w domu były auta niemieckie.
    Do wloskich brakuje mi troche zaufania z racji złych doswiadczen znajomych.

  • 20. Data: 2011-03-21 12:54:21
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > [cut]
    > Wiadomo, golfik spala mi max 5l.
    > [cut]
    > chce pojechać szybciej ( około 160km/h) szukam auta które taką prędkość [cut]

    Max 5l ;)))) ten max to przy 160km/h ?
    .. przy 140km/h pewnie pali 4l.

    No to nie znajdziesz drugiego takiego egzemplarza ;)