  • 21. Data: 2011-03-21 12:55:24
    Temat: Re: Zmiana na auto rodzinne - prośba o opinie.
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości
    news:im7ei6$rd0$1@mx1.internetia.pl...

    > Od dziecka w domu były auta niemieckie.
    > Do wloskich brakuje mi troche zaufania z racji złych doswiadczen
    > znajomych.

    Tak jak u mnie. Prawie od zawsze Golfy. :)
    Dlatego wybrałem Stilo. Silnik w kooperacji z Oplem, aparatura wtryskowa
    diesla, układ hamulcowy i ABS - Bosch.
    :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 22. Data: 2011-03-21 13:26:32
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 21 Mar, 12:54, "Aleksander" <f...@f...fake> wrote:

    > Max 5l ;)))) ten max to przy 160km/h ?
    > .. przy 140km/h pewnie pali 4l.
    >
    > No to nie znajdziesz drugiego takiego egzemplarza ;)

    Golf 3 TDI Kombi spala na krótkich odcinkach ~7km zimą pod 10l/100km.
    (90KM).
    na trasie żeby spalił 4,5 - 5 litrów to trzeba nie wyprzedzać i jechać
    licznikowo do max 100-110km/h - czyli około 2000RPM.
    Na trasie przy normalnej jeździe na naszych krajówkach wyprzedzając
    tiry i inne zawalidrogi i gdzie da się jadąc około 120 licznikowo
    spala 6l i basta :)

    http://www.spritmonitor.de/en/detail/208230.html

    Spalanie mojego gruzownika :)

    Pozdrawiam !

    PS:
    Przy 160 na GPSie - czyli 170 na liczniku pewnie spaliłby z 10/100 :)

  • 23. Data: 2011-03-21 13:52:32
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-03-21 12:55, yabba pisze:

    > Tak jak u mnie. Prawie od zawsze Golfy. :)
    > Dlatego wybrałem Stilo. Silnik w kooperacji z Oplem, aparatura wtryskowa
    > diesla, układ hamulcowy i ABS - Bosch.
    > :)

    Obejrzałem... autko fajne tylko troszke wizualnie do mnie nie przemawia.
    Ma z jednej strony byc pakowne i dla rodziny a z drugiej choć wygląd
    mieć z takim jakby małym pazurkiem...
    Wspominałem o audi bo one maja przynajmniej deske rozdzielczą sporo
    mniej nazwę to spartańską niż przykładowo astra II.
    Mimo ze nie mam duzo grosza chciałbym by nowe auto było jakimś tam
    krokiem na przód wzgledem mojego golfika.

  • 24. Data: 2011-03-21 13:54:13
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-03-21 12:54, Aleksander pisze:

    > Max 5l ;)))) ten max to przy 160km/h ?
    > .. przy 140km/h pewnie pali 4l.
    >
    > No to nie znajdziesz drugiego takiego egzemplarza ;)

    Przy trasie z predkoscia 120 spalanie zgodne z komputerem okolo 4,3 - 4,8.
    Przy predkosci 140-160 spalanie 4,7-4,9 i zgadza mi sie to z komputerem.
    Moze moj to jakis fenomen ale uwazalem ze dla golfa 1,9tdi to normalne
    spalania

  • 25. Data: 2011-03-21 13:55:28
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-03-21 13:26, Czarek Daniluk pisze:

    > PS:
    > Przy 160 na GPSie - czyli 170 na liczniku pewnie spaliłby z 10/100 :)

    To mnie zaciekawiło.
    U mnie tez licznik pokazuje zawsze o 10km/h wiecej niż gps. Czyli nie
    tylko ja tak mam...

  • 26. Data: 2011-03-21 13:58:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 21 Mar 2011 13:52:32 +0100, Norbert napisał(a):

    > Obejrzałem... autko fajne tylko troszke wizualnie do mnie nie przemawia.
    > Ma z jednej strony byc pakowne i dla rodziny a z drugiej choć wygląd
    > mieć z takim jakby małym pazurkiem...

    a ten pazurek przyśpiesza auto, czy powoduje, że w spodniach sie lepiej
    układa?
    BP, MSPANC...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 27. Data: 2011-03-21 14:03:25
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

> [...]

    > Obejrzałem... autko fajne tylko troszke wizualnie do mnie nie przemawia.
    > Ma z jednej strony byc pakowne i dla rodziny a z drugiej choć wygląd

    dobra, juz załapałem. No to jak ma być rodzinne, niemieckie i z pazurkiem,
    to chyba nie ma wyboru, to MUSI być to:
    http://nbc.up.seesaa.net/image/Dscf0252a.jpg

  • 28. Data: 2011-03-21 14:43:17
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > nazwę to spartańską niż przykładowo astra II.
    > Mimo ze nie mam duzo grosza chciałbym by nowe auto było jakimś tam krokiem

    Zawsze jest ten dylemat: starsze z wyższej półki czy nowsze, ale mniejsze.

    Stilo JTD i Multijet ma pazurek w osiągach.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 29. Data: 2011-03-21 15:36:30
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-03-21 13:58, Waldek Godel pisze:

    > a ten pazurek przyśpiesza auto, czy powoduje, że w spodniach sie lepiej
    > układa?
    > BP, MSPANC...

    Wiesz... to kwestia gustu a nie wielkosci przyrodzenia.
    Kupuje auto na przynajmniej kolejne 5 lat i chciałbym by cieszyło moje
    oko, ot tyle.

  • 30. Data: 2011-03-21 15:37:39
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-03-21 14:43, yabba pisze:

    > Zawsze jest ten dylemat: starsze z wyższej półki czy nowsze, ale mniejsze.
    >
    > Stilo JTD i Multijet ma pazurek w osiągach.

    Z racji doświadczen narazie skłaniam się do aut raczej niemieckich.