  • 1. Data: 2011-03-20 21:06:32
    Temat: Jaki automat w kompakcie polecacie?
    Od: lux <b...@o...de>

    Witam,
    wiadomo - najlepsze jest DSG, ale co poza tym?
    Roczniki 2001-2005
    Focus, Corolla, Megane?
    Najlepiej z funkcją +/- i możliwie niezawodny...

    lux

  • 2. Data: 2011-03-20 21:09:55
    Temat: Re: Jaki automat w kompakcie polecacie?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 20 Mar 2011 21:06:32 +0100, lux napisał(a):

    > Witam,
    > wiadomo - najlepsze jest DSG, ale co poza tym?
    > Roczniki 2001-2005
    > Focus, Corolla, Megane?
    > Najlepiej z funkcją +/- i możliwie niezawodny...

    DSG nie jest automatem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2011-03-20 21:13:21
    Od: lux <b...@o...de>

    W dniu 2011-03-20 21:09, Waldek Godel pisze:

    > DSG nie jest automatem.
    ===
    nie zmienia biegów automatycznie?

    lux

  • 4. Data: 2011-03-20 21:19:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 20 Mar 2011 21:13:21 +0100, lux napisał(a):

    > ===
    > nie zmienia biegów automatycznie?

    z dmuchaną lalą możesz odbyć stosunek, a jednak to nie jest kobieta.
    DSG jest zwykłą mechaniczną skrzynią ze sprzęgłem i elektronicznym
    sterowaniem.
    Tak samo jak skrzynie Selespeed i francuskie MCP, a te ostatnie nawet na
    upartego można przerobić z wersji zautomatyzowanej na ręczną i na odwrót.

    Skrzynia bezstopniowa też zmienia biegi a nie jest automatem - jest
    skrzynią bezstopniową.

    W skrzyni automatycznej nie ma sprzęgła, jest konwerter momentu, który jest
    przekładnią hydrokinetyczną, budowa samej skrzyni jest też inna.

  • 5. Data: 2011-03-20 21:26:49
    Od: lux <b...@o...de>

    co za wątek nabijany bezsensownie. Wszystkie skrzynie zmieniające same
    biegi to automaty. A że różnią się konstrukcją to inna kwestia. Nie
    zawłaszczaj słowa automat na tylko do automatów hydro.
    Więc masz coś do powiedzenia w temacie wątku?

    lux

  • 6. Data: 2011-03-20 21:47:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 20 Mar 2011 21:26:49 +0100, lux napisał(a):

> [...]
    > zawłaszczaj słowa automat na tylko do automatów hydro.
    > Więc masz coś do powiedzenia w temacie wątku?

    to polecam normalną skrzynię połączoną z murzynem na fotelu pasażera. Co
    prawda trzeba karmić i sprzątać, ale biegi zmienia wyśmienicie. I zmienia
    sama, więc bez wątpienia jest to automat. I jest znacznie trwalsza i mniej
    problemowa od wszystkich innych automatów które nie są wyposażone w
    murzyna.

  • 7. Data: 2011-03-20 21:54:29
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "lux" <b...@o...de> napisał w wiadomości

    Do samochodu kompaktowego będzie to UZI.
    A do WC, zapewne Geberit.

    Pzdr

    JKK

  • 8. Data: 2011-03-20 22:11:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Waldek Godel

> [...]
    > Tak samo jak skrzynie Selespeed i francuskie MCP, a te ostatnie nawet na
    > upartego można przerobić z wersji zautomatyzowanej na ręczną i na

    Wszystko co zmienia biegi automatycznie jest skrzynią automatyczną.
    Sprawdź sobie w słowniku co znaczy wyraz "automatycznie", może Ci się
    rozjaśni.

  • 9. Data: 2011-03-20 22:24:37
    Od: lux <b...@o...de>

    W dniu 2011-03-20 21:47, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > sama, więc bez wątpienia jest to automat. I jest znacznie trwalsza i mniej
    > problemowa od wszystkich innych automatów które nie są wyposażone w
    ===
    może być i taki, w którym kompakcie jest seryjnie?

  • 10. Data: 2011-03-20 22:30:46
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > wiadomo - najlepsze jest DSG, ale co poza tym?
    > Roczniki 2001-2005
    > Focus, Corolla, Megane?
    > Najlepiej z funkcją +/- i możliwie niezawodny...

    Altea
    pzdr
    GL