  • 41. Data: 2011-03-22 10:18:23
    Temat: Re: Zmiana na auto rodzinne - prośba o opinie.
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 22 Mar, 06:57, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:

    > z moich samochod w tylko W210 pokazywa w miare prawid owo pr dko . Przy
    > 240 na GPS zanotowa em 234
    > Zwykle r nica to 5-10% i to jest standard
    >
    > --
    > Pozdrawiam Kuba (aka cita)www.cita.pl
    > Dwa ogony Irma i Myszka

    160 przy 170 na liczniku to uogólniłem, na zimówkach zawyża więcej o
    jakieś ~7km/h do wskazań GPS'u.
    Na letnich 195/50R15 zawyża 5km/h,

    Pozdrawiam !

  • 42. Data: 2011-03-22 11:19:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 09:05:23 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

    > A to czemu? Silnik wprawdzie o starym rodowodzie, ale z CR i 125 KM -
    > całkiem fajnie to jeździ :)

    bo np, żeby wymienić w nim świece żarowe to często trzeba głowice ściągać
    :-)

    > Pozdrawiam - Mirek
    > PS.
    > Tak, wiem że chodziło Ci o Zafirę A, ale tam 1.7 nie było ;-P

    a co było?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 43. Data: 2011-03-22 13:41:28
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-03-22 11:19, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > bo np, żeby wymienić w nim świece żarowe to często trzeba głowice ściągać
    > :-)

    Na serwisowaniu się nie znam, ale czy aby na pewno dotyczy ta uwaga 1.7
    CDTI? on ma chyba(!) inną głowicę z racji CR.

    > a co było?

    Na początku 1.6 i 1.8 benzyna i 2.0 diesel - potem jeszcze 2.2 benzyna i
    diesel.
    Z tych wszystkich silników 1.8 benzyna jest moim zdaniem najlepszy.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 44. Data: 2011-03-22 13:47:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 13:41:28 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

    > Na serwisowaniu się nie znam, ale czy aby na pewno dotyczy ta uwaga 1.7
    > CDTI? on ma chyba(!) inną głowicę z racji CR.

    nie chodzi o głowice, ale o długie świece żarowe które są tak umieszczone,
    że nawet odrobina nagaru uniemożliwia ich wyjęcie.

    > Na początku 1.6 i 1.8 benzyna i 2.0 diesel - potem jeszcze 2.2 benzyna i
    > diesel.
    > Z tych wszystkich silników 1.8 benzyna jest moim zdaniem najlepszy.

    no to zdecydowanie chodzi o 1.7 CDTI

  • 45. Data: 2011-03-22 15:05:37
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-03-22 13:47, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > no to zdecydowanie chodzi o 1.7 CDTI

    Czyli Zafirę B?

  • 46. Data: 2011-03-22 15:24:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 15:05:37 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

    > Czyli Zafirę B?

    no na to wychodzi. Choć na ten moment pewności nie mam, bo chyba wszystkie
    diesle w zafirach miały długie świece.

  • 47. Data: 2011-03-22 15:28:16
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-03-22 15:24, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > no na to wychodzi. Choć na ten moment pewności nie mam, bo chyba wszystkie
    > diesle w zafirach miały długie świece.

    Też nie - poczekajmy na Brata ;) - on wie.