  • 1. Data: 2011-03-20 22:38:11
    Temat: PZU nieuczciwe praktyki
    Od: "Mark Twain" <2...@1...eu>

    Przestrzegam przed korzystaniem z usług tej gównianej firmy. Sprawa dotyczy
    nękających kierowców zapisów ustawowych, które pieczętują prawnie patologię
    "podwójne OC". Jednak jest jedna firma ubezpieczeniowa, która nie jest
    skłonna do ustępstw, a tą firmą jak można się spodziewać jest:

    http://www.pzutosyf.pl

    --
    Mark

  • 2. Data: 2011-03-20 23:21:24
    Temat: Re: PZU nieuczciwe praktyki
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-03-20 22:38, Mark Twain pisze:
> [...]
    > prawnie patologię "podwójne OC". Jednak jest jedna firma
    > ubezpieczeniowa, która nie jest skłonna do ustępstw, a tą firmą jak

    Hehe, mialem podobna sytuacje, tylko ze ja zdazylem z wypowiedzeniem
    umowy, a probowali mi wcisnac, ze nie, i musialem im udowadniac, ze nie
    jestem jeleniem... Dziwie sie, ze ta firma jeszcze nie zniknela z rynku.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 3. Data: 2011-03-21 00:05:43
    Od: "Wiaderko" <k...@6...com>

    > Hehe, mialem podobna sytuacje, tylko ze ja zdazylem z wypowiedzeniem
    > umowy, a probowali mi wcisnac, ze nie, i musialem im udowadniac, ze nie
    > jestem jeleniem... Dziwie sie, ze ta firma jeszcze nie zniknela z rynku.

    Nie zniknęła bo emeryci podtrzymują przy życiu takie relikty PRL - firmy
    PZU, PKO BP.

    --
    Wader

  • 4. Data: 2011-03-21 07:35:04
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 20 Mar 2011 22:38:11 +0100, Mark Twain napisał(a):

> [...]
    > "podwójne OC". Jednak jest jedna firma ubezpieczeniowa, która nie jest
    > skłonna do ustępstw, a tą firmą jak można się spodziewać jest:

    Dlaczego Twoje dane są zamazane? Wstydzisz się czegoś? Nazwisk pracowników
    firm, którzy Ci odpowiadali nie zamazałeś.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 5. Data: 2011-03-21 07:48:25
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

> [...]
    > prawnie patologię "podwójne OC". Jednak jest jedna firma
    > ubezpieczeniowa, która nie jest skłonna do ustępstw, a tą firmą jak

    Po zmianie wlasciciela auta polisa poprzednika nie przedluza sie
    automatycznie.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 6. Data: 2011-03-21 08:06:29
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Mark Twain" <2...@1...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > patologię "podwójne OC". Jednak jest jedna firma ubezpieczeniowa, która
    > nie jest skłonna do ustępstw, a tą firmą jak można się spodziewać jest:

    PZU wyliczyło należną składkę na 415zł. Ile zapłaciłeś u konkurencji?

  • 7. Data: 2011-03-21 08:20:41
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

> [...]
    > patologię "podwójne OC". Jednak jest jedna firma ubezpieczeniowa, która
    > nie jest skłonna do ustępstw, a tą firmą jak można się spodziewać jest:

    Jak dla mnie to jesteś dzieciakiem. Rozżalonym głupim, tępym dzieciakiem.
    Dają Ci aż 30 dni - masz to w dupie (ok, głupi może zapomnieć).
    Mają swoje przepisy, jak każda firma - ale skoro Ci nie uznali
    to są:
    -cenzura
    -cenzura
    -cenzura

    To nie jest normalne podejście - powinieneś się leczyć.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 8. Data: 2011-03-21 10:24:35
    Od: "Mark Twain" <2...@1...eu>

    "MarcinJM" <m...@i...pl> wrote in message

    > Po zmianie wlasciciela auta polisa poprzednika nie przedluza sie
    > automatycznie.

    "Osoba, która kupiła od Ciebie samochód, ma prawo zadecydować czy będzie
    korzystała z Twojej polisy OC do końca jej ważności, czy też wypowie
    dotychczasową umowę i zawrze nową.
    Pamiętaj!

    Jeśli zakład ubezpieczeń nie otrzyma wypowiedzenia umowy przez nowego
    właściciela w ciągu 30 dni od daty zakupu samochodu, będzie to oznaczało, że
    do końca trwania Twojej polisy OC nabywca będzie z niej korzystał, a Ty nie
    otrzymasz zwrotu składki."

    http://rankomat.pl/centrum-wiedzy/ubezpieczenie-oc.h
    tml

    --

    Mark

  • 9. Data: 2011-03-21 10:26:56
    Od: "Mark Twain" <2...@1...eu>

    "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Mark Twain" <2...@1...eu> napisał w wiadomości
    >
    > PZU wyliczyło należną składkę na 415zł. Ile zapłaciłeś u konkurencji?

    Niewiele mniej (mBank, chyba benefia), ale tu nie chodzi o kwotę, ja po
    prostu nie trawię PZU i nawet za darmo nic od nich nie chcę.

    --

    Mark

  • 10. Data: 2011-03-21 10:33:12
    Od: "Mark Twain" <2...@1...eu>

    "news-gazeta" <n...@g...pl> wrote in message

    > Jak dla mnie to jesteś dzieciakiem. Rozżalonym głupim, tępym dzieciakiem.
    > Dają Ci aż 30 dni - masz to w dupie (ok, głupi może zapomnieć).

    "DAJĄ CI", co to znaczy "DAJĄ CI" ? Łaskawa firma daje mi 30 dni ?
    To ONI mają służyć mnie i co najwyżej poprosić o to czy skorzystam z ich
    usług.

    > Mają swoje przepisy, jak każda firma - ale skoro Ci nie uznali
    > to są:

    A co mnie obchodzą ICH przepisy, nie podpisałem z tą firmą żadnej umowy więc
    tylko dziura w prawie pozwoliła mnie wydoić. Skoro takie traktowanie
    klientów Tobie nie przeszkadza to tylko świadczy o tym, jak łatwo dajesz się
    kopać w dupę.

    --

    Mark