  • 1. Data: 2011-03-20 14:21:09
    Temat: [piątek] wiosenne sprzątanie :)
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    <http://demotywatory.pl/1331835/--Kochanie-chcialem-
    ale-nie-moglem>

    Kolejni mistrzowie parkowania :) Swoją drogą ciekawe co koleś zrobił.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 2. Data: 2011-03-20 17:54:15
    Temat: Re: [piątek] wiosenne sprzątanie :)
    Od: Jack22 <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-20 14:21, Rychu pisze:
    > <http://demotywatory.pl/1331835/--Kochanie-chcialem-
    ale-nie-moglem>

    > Kolejni mistrzowie parkowania :) Swoją drogą ciekawe co koleś zrobił.

    ja bym normalnie rozwiesił dywan, i trzepał go biorąc duże zamachy

  • 3. Data: 2011-03-20 18:44:00
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Jack22 napisał(a):
    > ja bym normalnie rozwiesił dywan, i trzepał go biorąc duże zamachy
    To jest leprze i tak nakleić po 10szt. by debil jeden z drugim pół
    dnia spędził na zrywaniu.
    http://moto.allegro.pl/hit-naklejki-karny-kutas-trud
    no-zrywalne-150szt-i1510206076.html
    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2011-03-20 20:04:31
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-03-20 18:44, Krzysztof 45 pisze:
    > To jest leprze i tak nakleić po 10szt. by debil jeden z drugim pół dnia
    > spędził na zrywaniu.
    > http://moto.allegro.pl/hit-naklejki-karny-kutas-trud
    no-zrywalne-150szt-i1510206076.html

    a może tak?
    http://foty.ifd.pl/sb.asp?w=520&p=2/images2005/20051
    206215439.jpg

  • 5. Data: 2011-03-21 11:53:13
    Od: PepedB <a...@s...le>

    W dniu 2011-03-20 17:54, Jack22 pisze:

    > ja bym normalnie rozwiesił dywan, i trzepał go biorąc duże zamachy

    Pantofel ;p

    --
    Pozdrawiam, Marcin Kaliński
    a-dres:{ksywka}(na)post.pl

  • 6. Data: 2011-03-21 17:56:05
    Temat: Re: wiosenne sprzątanie :)
    Od: amos <g...@g...com>

    On 20 Mar, 18:44, Krzysztof 45 <m...@v...pl> wrote:

    > To jest leprze i tak nakleić po 10szt. by debil jeden z drugim pół
    > dnia spędził na zrywaniu.http://moto.allegro.pl/hit-naklejki-karny-k
    utas-trudno-zrywalne-150sz...

    Widze, ze schodza na pniu. Nic zreszta dziwnego, co krok spotkac
    mozna kandydata do tej "nagrody".

    --
    amos