  • 41. Data: 2009-07-24 18:21:59
    Temat: Re: Zgrywanie/archiwizacja fotek
    Od: " " <g...@g...pl>

    Marcin [3M] <m...@g...pl> napisał(a):

    > Jak nie masz nic do powiedzenia, to nie śmieć odpowiedziami bez sensu.

    Marcinku ,też jestem gejem ,tak jak Ty ,dlatego prosze,"KULTURY" choć troche

  • 42. Data: 2009-07-24 19:20:55
    Od: " kukulina" <k...@g...pl>

    <g...@g...pl> napisał(a):

    > Marcinku ,też jestem gejem ,tak jak Ty ,dlatego prosze,"KULTURY" choć
    troche

    Marcin to TY udawałeś przed kolegami że jesteś taki maczo na baby.Trudno
    zostaniemy przyjaciółmi.

  • 43. Data: 2009-07-24 19:52:35
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik " kukulina" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > troche
    >>

    > Marcin to TY udawałeś przed kolegami że jesteś taki maczo na baby.Trudno
    > zostaniemy przyjaciółmi.

    Weźcie pigułki

  • 44. Data: 2009-07-24 20:03:00
    Od: " kukulina" <k...@g...pl>

    > Weźcie pigułki

    ...pigułki powiadasz,ale czy to takie wstydliwe,to nie jest choroba,no chyba
    że słuchasz radia Ojca Dyrektora.