  • 31. Data: 2009-07-21 08:31:13
    Temat: Re: Zgrywanie/archiwizacja fotek
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Tue, 21 Jul 2009 10:17:29 +0200, Henry(k)
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote(a):

    > Łączysz się na zdalny pulpit i odpalasz ściąganie z tamtej strony.

    I od tego łącze wysyłające dane zwiększy przepustowość? ;)
    Zgłoś się po Nobla. :)

    B.

  • 32. Data: 2009-07-21 09:24:49
    Od: "Krzysztof Gustaw Modzelewski (bez kropki)" <g...@o...pl>

    Henry(k) pisze:

    > Łączysz się na zdalny pulpit i odpalasz ściąganie z tamtej strony.

    Zagladając do tej samej rurki z drugiej strony nie zobaczysz na końcu
    większego otworu ;-)
    Pozdrawiam,
    Gus

  • 33. Data: 2009-07-21 11:21:37
    Od: "Marek Grochocki" <m...@g...pl>

    "Krzysztof Gustaw Modzelewski (bez kropki)" <g...@o...pl> wrote in
    message news:h41c2m$j7l$1@news.onet.pl...
    > itd więc warte jest tych pieniędzy, i co najważniejsze mimo, że wyłączane
    > jest z rzadka i działa stabilnie i szybko, rzeczywisty transfer jaki
    > osiągam jest rzędu 280-350Mb/s (ta moja sieć 1000Mb oparta jest na dwóch
    > tanich switch-ach 3Com-a).

    To niestety normalne widac, ze sie tyle uzyskuje, bo ja na podobnym
    urzadzeniuod Linksysa tez mam ledwie ze 30% przepustowosci lacza. To duza
    przykrosc, bo szybkosc dyskow sie marnuje w ten sposob, a czasami warto meic
    naprawde szybki i pojemny dysk po sieci dostepny.

    MARC

  • 34. Data: 2009-07-21 11:56:55
    Od: "Krzysztof Gustaw Modzelewski (bez kropki)" <g...@o...pl>

    Marek Grochocki pisze:
> [...]
    > przykrosc, bo szybkosc dyskow sie marnuje w ten sposob, a czasami warto meic
    > naprawde szybki i pojemny dysk po sieci dostepny.

    Trochę pytałem się kolegów-sieciowców, i generalnie to, że urządzenie
    spełnia standard IEEE.. któryś tam to jeszcze gwarancji nie daje. Daja
    gwarancje nt. jeśli ktoś pokombinuje i switch/e karty sieciowe dobierze
    od tego samego producenta chipset-ów/przetworników. Mi wystarcza w
    zupełności skromne 25-40MBajtów daja się z spokojnie pracować,
    przeglądać, kopiować. Z wcześniejszymi rozwiązaniami tego typu było różnie.

    Pozdrawaim
    gus.

  • 35. Data: 2009-07-21 13:54:34
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia 21 Jul 2009 10:31:13 +0200, Bartosz Mierzwiak napisał(a):

    > I od tego łącze wysyłające dane zwiększy przepustowość? ;)
    > Zgłoś się po Nobla. :)

    No racja... Nie pomyślałem o tym bo u mnie ciasna dziura
    jest tylko z mojej strony, a nie zajarzyłem że Krzysiek pisał o dwóch
    prywatnych pc'tach... :-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 36. Data: 2009-07-21 13:59:27
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 11:24:49 +0200, Krzysztof Gustaw Modzelewski (bez
    kropki) napisał(a):

    > Zagladając do tej samej rurki z drugiej strony nie zobaczysz na końcu
    > większego otworu ;-)

    Racja.
    To trzeba zgrywać na dvd i wysyłać pocztą ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 37. Data: 2009-07-21 14:45:40
    Od: "Krzysztof Gustaw Modzelewski (bez kropki)" <g...@o...pl>

    Henry(k) pisze:

    > Racja.
    > To trzeba zgrywać na dvd i wysyłać pocztą ;-)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Henry
    Jeśli Pocztę coś ogranicza to wielkość otworu okienka, przez które Pani
    przyjąć dane może. Poza tym poczta charakteryzuje się strasznymi lagami ;-)
    Pozdrawiam,

  • 38. Data: 2009-07-21 23:03:54
    Od: Leszek Drwal <l...@a...pl>

    Henry(k) wrote:

    > No racja... Nie pomyślałem o tym bo u mnie ciasna dziura
    > jest tylko z mojej strony, a nie zajarzyłem że Krzysiek pisał o dwóch
    > prywatnych pc'tach... :-)

    Swoja droga co za problem, zeby sie syncowalo 24/24?

    W koncu sie przepchnie i 300GB.

  • 39. Data: 2009-07-21 23:04:47
    Od: Leszek Drwal <l...@a...pl>

    Krzysztof Gustaw Modzelewski (bez kropki) wrote:

    > Jeśli Pocztę coś ogranicza to wielkość otworu okienka, przez które Pani
    > przyjąć dane może. Poza tym poczta charakteryzuje się strasznymi lagami ;-)

    a takze tym, ze ktos moze 'zapierdolic' paczke i wystawic fotki na
    istocku ;)

  • 40. Data: 2009-07-24 17:00:19
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 19.07.2009, o godzinie 23.54.41, na pl.rec.foto.cyfrowa, Marcin [3M]
    napisał(a):

    > Zlecając wykonanie pracy oprogramowaniu liczyłbym na uniknięcie błedów,
    > które czasem można popełnić. Szczególnie o 3.25 nad ranem.

    Błędów? Jakie można błędy popełnić przy dzieleniu na 4 jakiś danych? Użyj
    TC i spacji - sprawa się ułatwi.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*