  • 61. Data: 2011-10-04 12:52:44
    Temat: Re: Zginął podczas policyjnego pościgu
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Niech zgadnę: to motyw z filmów szpiegoskich?

    A co to takiego?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 62. Data: 2011-10-04 12:53:30
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 04 Oct 2011 12:36:15 +0200, DoQ

    > E, teraz już wiem jak to będzie. Może być tak, że uciekający ma
    > przygotowany inny samochód, przesiada się i spokojnie odjeżdża
    > nierozpoznany nie powodując dalszego zagrożenia :)

    Może być tak na pewno! To jest kluczowe w braku pościgów!

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 63. Data: 2011-10-04 12:54:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-04 12:49, CeSaR pisze:

    > Na koniec zostaniesz niereformowalnym kapeluszem i dostaniesz plonka :-)

    :)

  • 64. Data: 2011-10-04 12:57:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-04 12:52, DoQ pisze:

    > A co to takiego?

    To pewnie jakiś specjalny gatunek filmów, w których przestępcy
    magicznie po ustąpieniu pościgu przeistaczają się w chodząca dobroć,
    staruszki przez pasy przeprowadzają itd. Taki pms-wy Dr Jekyll and
    Mr Hyde z Policją w roli katalizatora.

  • 65. Data: 2011-10-04 12:58:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-10-2011 12:44, Karolek pisze:

    > To jakie sa teraz jedynie sluszne samochody na pms? :>

    Jak odpuścisz podejście "BMW, Honor, Ojczyzna" to życie stanie się
    łatwiejsze - uwierz.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 66. Data: 2011-10-04 12:58:55
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 04 Oct 2011 12:36:10 +0200, Jakub Witkowski

    > zatrzymać normalnie.

    Sygnał dźwiękowy i koguty to nie jest wg Ciebie normalnie? :|
    Może jeszcze perfumowane zaproszenie listem poleconym mu powinni wysłać?

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 67. Data: 2011-10-04 13:08:24
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-10-04 12:58, DoQ pisze:

    > Jak odpuścisz podejście "BMW, Honor, Ojczyzna" to życie stanie się
    > łatwiejsze - uwierz.

    Odpuszczam.
    Jaki powinienem sobie zatem kupic samochod?

    --
    Karolek

  • 68. Data: 2011-10-04 13:10:11
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Tue, 04 Oct 2011 11:57:43 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Czy człowiek, który obecnie porusza się na wózku oraz jego kolega
    > wąchający kwiatki od spody dokonali kradzieży, pobicia lub wymuszenia?
    > Banda policjantów w cywilu najpierw strzelała a potem zadawała
    > pytania...
    Podobno nie byli tak całkiem niezamieszani.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 69. Data: 2011-10-04 13:22:53
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-10-2011 13:08, Karolek pisze:

    > Odpuszczam.
    > Jaki powinienem sobie zatem kupic samochod?

    Chyba nie zrozumiałeś ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 70. Data: 2011-10-04 13:36:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Aha.
    > Według jego relacji, dość mocno po kowbojsku.

    Standard. Wystarczy przeczytać relację Megrimsa i film z tego
    zdarzenia. Parę cech wspólnych mają.

    > Nie, pewnie że nie jest. Piszę że jest?

    No jak nie - trzeba było odpuścić i blokadę zaordynować. Jeszcze
    by się przestraszył.

    > Ale przecież to nie ja postuluję tego pancerfausta.

    Za to postulujesz puszczanie, bo przecież po ustaniu pościgu
    "przestępca" już jest dobry i nikomu krzywdy nie zrobi.

    > Powinni go wyprzedzić, machnąć lizakiem i zatrzymać normalnie.
    > Przynajmniej spróbować. IMHO.

    A jak to wg Ciebie zrobili? Nienormalnie? Nie słyszał, nie
    widział (kolega), a Ty teraz będziesz sugerował, że coś źle
    zrobili? Litości...