  • Data: 2009-10-03 19:17:26
    Temat: Zeby tylko miec Intel VT...
    Od: vissim <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Obecnie mam 32 bitowy procesor, a potrzebuje jakos niskim kosztem nabyć coś
    z technologią Intel-VT.

    Obecny system:
    Asus P4P800 DeLuxe
    Pentium 4 HT 2,8 HT (32bit)
    3 GB RAM
    VGA na AGP

    Nie zależy mi na wzroście wydajności, a raczej ograniczeniu wydatków.
    Mógłbym co prawda kupić płytę na LGA775 ale kosztem rezygnacji z obecnego
    typu pamięci DDR1 i karty VGA na AGP.

    Jaki wariant sugerujecie wybrać ? Jaki procesor z technologia VT oraz jaka
    płytę na którym chipsecie ?

    BTW
    Czy każda płyta obsługująca Core2Duo wspiera VT ?