  • Data: 2009-10-03 21:43:19
    Temat: Re: Zeby tylko miec Intel VT...
    Od: vDon <v...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    vissim wrote:

    > Tak, chyba jedne z pierwszych co miały zaimplementowane VT (nie sprzeczam
    > się), ale one nie mają HT jednak, a tak się przyzwyczaiłem do niego że nie
    > wyobrażam sobie pracy bez HT lub z jednym rdzeniem :)

    Jeśli wytrzymasz bez HT (z tego co wiem droższe procesory serii C2D i
    tak go nie mają) to ten Celeronik posiada dwa prawdziwe, niewirtualne
    rdzenie. Aha, nie sugeruj się nazwą. To de facto "przepakowane" Pentium
    Dual Core wykonane w technologii 45nm. Jeśli lubisz O/C to osiągnięcie
    (na fabrycznym napięciu i chłodzeniu) stabilnych 3.5-3.7 GHz w
    budżetowych płytkach typu G/P31 nie jest niczym niezwykłym. Naprawdę
    świetny stosunek osiągi/cena.