  • 21. Data: 2009-03-25 12:57:14
    Temat: Re: Zdjecie na desce
    Od: nb <n...@n...net>

  • 22. Data: 2009-03-25 13:50:24
    Od: "Pelos" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ma ktos z Was pomysl jak przeniesc na drewniana deske wizerunek ze
    > zdjecia cyfrowego.
    > Jakosc wizerunku (monochromatycznego max A4) na desce nie musi byc
    > idealna, moga byc tylko kontury gdyz ma on sluzyc do wykonania
    > plaskorzezby w desce.
    Cienki papier kredowy - wydruk laserowka i naprasowac zelazkiem (rozgrzanym
    na maksa).
    Oczywiscie toner "do deski"
    Tak chyba bedzie najtaniej i najprosciej

    --
    Pelos
    http://fotoblog.pelos.pl

  • 23. Data: 2009-03-25 19:35:27
    Od: "Karol J." <q...@p...ONIET.pl>

> [...]
    > Jakosc wizerunku (monochromatycznego max A4) na desce nie musi byc
    > idealna, moga byc tylko kontury gdyz ma on sluzyc do wykonania

    - termotransfer (mono lub kolor)
    - grawer laserowy (mono, barwa zależna od gatunku drewna i przyłożonej mocy
    lasera)
    - wydruk solwentowy (folia biała+wydruk CMYK lub folia przezroczysta +
    wydruk CMYK na białym poddruku)

    ...tak na szybko, co bym swojemu klientowi zaproponował :)

  • 24. Data: 2009-03-25 21:11:30
    Temat: Re: Re: Zdjecie na desce
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...ar.wroc[kropka]pl>

    On Wed, 25 Mar 2009 12:34:57 +0100, jian
    <j...@p...fm_nie_dla_spamu> wrote:

    >zakup sobie papier kredowy (śliski)
    >wydrukuj na laserze
    >potem na co chcesz i żelazko powinno się przenieść
    >ja tak przenoszę wygląd płytki drukowanej na laminat

    A potem na kilka minut do ciepłej wody i odkleić resztki papieru.
    Szybko i precyzyjnie.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 25. Data: 2009-03-25 21:22:41
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 25 Mar 2009 10:47:55 +0100, Tomasz napisał(a):

    > chodzi o inny toner niz w drukarce atramentowej

    Ech, rece opadaja. TUSZ. TUSZ. TUSZ. W drukarce atramentowej masz TUSZ.
    Toner masz w laserowej. Stad wynika roznica. Drukarka laserowa "tryska"
    tuszem (termicznie lub piezoelektrycznie) a tenże sobie na papierze robi
    kulfoniki i wysycha. Natomiast laserowa wprasowuje pod wplywem wysokiej
    temperatury drobinki tonera w papier (folie). Ponadto XEROX stosuje jeszcze
    jedna netode - mianowicie wosk staly. Zalety - rewelacyjna trwalosc - nie
    blaknie tak jak tusze, wodoodpornosc, efekt polysku.

    Kyniu

  • 26. Data: 2009-03-25 21:25:19
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <ljy2mvk0swgf$.cnk252jp3xgm$.dlg@40tude.net>,
    Kyniu nabazgrał:

    > Ech, rece opadaja.
    > [...]
    > Drukarka laserowa "tryska" tuszem (termicznie lub piezoelektrycznie)

    :]

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 27. Data: 2009-03-25 23:49:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 25.03.2009 Tomasz <t...@w...pl> napisał/a:

    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał

    > Czy mozesz mi ta idee nieco przyblizyc?

    Np. takie coś:
    http://alejka.pl/hp-papier-termotransferowy-iron-on-
    a4-12szt.html

    Drukujesz na tym w odbiciu lustrzanym a potem wprasowujesz w tkaninę. Z
    deską też się pewnie da - będziesz miał grafikę w warstewce cienkiej, dość
    miekkiej folii lub może nawet wsiąknie w drewno jeśli taka jego bedzie
    natura.

    --
    Marcin

  • 28. Data: 2009-03-26 21:19:26
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 25 Mar 2009 21:25:19 GMT, l...@l...localdomain napisał(a):

    > :]

    Tak to jest jak sie czlowiek zirytuje.

    Kyniu

  • 29. Data: 2009-03-27 13:55:48
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Czy ma ktos z Was pomysl jak przeniesc na drewniana deske wizerunek ze
    > zdjecia cyfrowego.

    nie czytałem całego wątku może nie było

    http://www.allegro.pl/item579031850_portret_ze_zdjec
    ia_w_drewnie_zobacz.html

    i ja zapewnię, że nie mam nic wspólnego z tą aukcją

    pozdrawiam
    robert
    http://TonerWielkopolski.pl/foto