  • 11. Data: 2010-02-02 00:22:01
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/5 - fotoplenery.eu
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Mam szczerze mówiąc już trochę dosyć zimy.

    http://sonorov.deviantart.com/art/Day12-1-152311958
    http://sonorov.deviantart.com/art/157-152340956
    http://sonorov.deviantart.com/art/153-152314759

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 12. Data: 2010-02-02 00:38:13
    Od: M <m...@i...pl>

    On Feb 2, 11:22 am, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote:
    > Mam szczerze mówiąc już trochę dosyć zimy.

    a to prosze (tak tak to piasek a nie snieg :):

    http://kangury.net/blog/wp-content/uploads/australia
    -tasmania/slide/slide-20091228-imgp8561.jpg

    i calosc:
    http://kangury.net/blog/index.php/2010/01/29/tasmani
    a-wydmy/

  • 13. Data: 2010-02-02 00:45:09
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 1 Feb 2010 16:38:13 -0800 (PST), M napisał(a):

    > a to prosze (tak tak to piasek a nie snieg :):
    >
    > http://kangury.net/blog/wp-content/uploads/australia
    -tasmania/slide/slide-20091228-imgp8561.jpg

> [...]

    Od razu cieplej ;)

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 14. Data: 2010-02-02 07:04:22
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 1 Feb., 21:30, Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    wrote:

    > Oświecisz mnie, maluczkiego, co w tej jakże fascynującej panoramie jest
    > tematem?

    jednosc w wielosci , wielosc w jednosci.

  • 15. Data: 2010-02-02 07:25:34
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 1 Feb 2010 23:04:22 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > jednosc w wielosci , wielosc w jednosci.

    Czyli krótko mówiąc, tematu brak. Szkoda, w zeszłym tygodniu miałeś coś
    ciekawego.

  • 16. Data: 2010-02-02 07:34:13
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 2 Feb., 08:25, Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    wrote:

    > Czyli krótko mówiąc, tematu brak. Szkoda, w zeszłym tygodniu miałeś coś
    > ciekawego.
    >
    > --

    jak to brak tematu ?
    temat goni temat .
    ilez tam interesujacych wiadomosci.
    dla samochodziarzy
    dla energetykow ( linie napowietrzne pradu)
    dla budowlancow
    dla architektow
    dla narciarzy
    dla krawcow
    dla koneserow mody
    dla ekologow
    dla meteorologow
    dla fotografow
    dla lesnikow

    i wreszcie dla skladajacych panoramy

    zauwaz jak program zlozyl
    3 osoby w pierwszym rzedzie na prawo od budki z zegarem ( - dla
    zegarmistrzow)
    pomiedzy nimi usunal jedna osobe , pozostawil tylko narty na sniegu .
    czy to nie fascynujace. ?

    a AC ? znalazles juz AC ?

    jestes niewyspany. pisales o polnocy , rano znowu wczesnie , nic
    dziwnego ze nie mozesz dostrzec tematu.
    W jednej panoramie taka wielorakosc i roznorodnosc tematyczna - stad
    wielosc w jednosci.

  • 17. Data: 2010-02-02 08:53:09
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 02-02-2010 08:34, XX YY pisze:

    > W jednej panoramie taka wielorakosc i roznorodnosc tematyczna - stad
    > wielosc w jednosci.

    Krótko mówiąc, nie masz pojęcia co jest tematem. Nie można napisać tego
    wprost?

  • 18. Data: 2010-02-02 09:10:14
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 2 Feb., 09:53, Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    wrote:

    > Krótko mówiąc, nie masz pojęcia co jest tematem. Nie można napisać tego
    > wprost?

    dlaczego mialbym klamac piszac wprost ze nie mam pojecia ?
    przeciez wymienilem kilka tematow/motywow.
    Nikt nie powiedziel ze panorama musi miec tylko jeden temat.

    Tematem tej panoramy jest to co pokazuje ona dookola.

    Jeszeli nie potrafisz tego wyrazic za pomoca slow , to nic zlego sie
    nie dzieje. nie ma takiej potrzeby.
    po to sie robi panoramy , zeby opisywanie slowno-pisemne tego co one
    pokazuje nie bylo potrzebne.
    Gdybym nie zrobil tej panoramy , a chcial przekazac to co zobaczylem w
    inny sposob , byloby to przedsiewzieciem niezwykle skomplikowanym ,
    wrecz niemozliwym.

    Zatytulowac mozna roznie - np "przy wyciagu narciarskim" , albo
    "przebieg trakcji elektrycznej w gorach niskich"
    albo " kolpaki na kolach samochodu " albo i jeszcze inaczej dowolnie.
    Nie przekladaj panoramy na jezyk slow a na jezyk obrazu.

  • 19. Data: 2010-02-02 09:55:32
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 02-02-2010 10:10, XX YY pisze:

    > dlaczego mialbym klamac piszac wprost ze nie mam pojecia ?

    Bo nie masz pojęcia, czego dowodzi wszystko co napisałeś, a czego nie
    cytuję z braku sensu.

  • 20. Data: 2010-02-02 10:17:33
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 2 Feb., 10:55, Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    wrote:

    > Bo nie masz pojęcia,

    oczywiscie ze nie mam pojecia.

    statyw sam sie rozlozyl.
    aparat sam sie wyjal z plecaka i sam sie rozlozyl na statywie, po czym
    sam wykonal kilka zdjec otaczajacej sfery.
    nastepnie calosc sama sie zlozyla , zapakowala do samochodu i
    przyjechala do domu.
    komputer sam sie zalaczyl , sam zlozyl panorame i sam ja wyslal.

    ja caly czas bylem na nartach - skad wiec mam miec pojecie co pokzuje
    ta panorama. do tego jestem niewidomym.