  • 1. Data: 2010-07-13 11:30:32
    Temat: Retuszer poszukiwany
    Od: Acro Studio <a...@g...com>

    Witam,

    studio fotografii reklamowej poszukuje osoby zajmującej się retuszem
    zdjęć. Wymagana dobra znajomość programu Photoshop. W późniejszym
    czasie, istnieje możliwość podjęcia stażu w studiu w Warszawie. Swoje
    oferty proszę kierować na adres a...@g...com
    W odpowiedzi prześlemy kilka zdjęć do retuszu próbnego - tą drogą
    wyłonimy osobę najlepszą, z którą rozpoczniemy współpracę. Na oferty
    czekam do 18.VII.
    Łukasz.

  • 2. Data: 2010-07-13 11:48:41
    Temat: Re: Retuszer poszukiwany
    Od: "Krzysztof W." <k...@a...pl>

[...]

    Czyli jak rozumiem poszukujecie retuszera, aby dać mu staż ? A można te
    zdjęcia zobaczyć na waszej stronie ?

    Krzysztof Wysocki
    ArtsDesign - projektowanie graficzne
    www.artsDesign.pl

  • 3. Data: 2010-07-13 11:50:47
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-07-13 13:30:32 +0200, Acro Studio <a...@g...com> said:

    > studio fotografii reklamowej poszukuje osoby zajmującej się retuszem
    > zdjęć. Wymagana dobra znajomość programu Photoshop. W późniejszym
    > czasie, istnieje możliwość podjęcia stażu w studiu w Warszawie.

    Hyhyhy, sezon na jelenie się zaczął ;-)

    de Fresz

  • 4. Data: 2010-07-13 12:41:03
    Od: "Krzysztof W." <k...@a...pl>

    > Hyhyhy, sezon na jelenie się zaczął ;-)

    Pracownicy na urlopie ? szukamy f r a j e r ó w ? ;-)

  • 5. Data: 2010-07-13 12:45:47
    Od: "henry1" <henry1(spam)@icpnet.pl>

    Użytkownik "Acro Studio" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
[...]

    Wam nie potrzebny retuszer tylko fotoszopiarz .
    To są dwie różne specjalizacje :-)))
    Pzdr

  • 6. Data: 2010-07-13 13:47:32
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 13.07.2010 14:45, henry1 wrote:

> [...]
    > czekam do 18.VII.
    > Łukasz.
    >

    > Wam nie potrzebny retuszer tylko fotoszopiarz .

    Przecież okaże się, że musi jeszcze znać html, php, perla, pythona,
    parzyć kawę.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 7. Data: 2010-07-13 15:51:43
    Od: Chuck <c...@c...org>

    2010-07-13 13:30, Acro Studio napisał(a):
> [...]
    > W odpowiedzi prześlemy kilka zdjęć do retuszu próbnego - tą drogą
    > wyłonimy osobę najlepszą, z którą rozpoczniemy współpracę. Na oferty

    Jak szukasz jelenia do przerobienia kilku fotek, to może zapytaj, czy
    jakiś hobbysta nie zrobi tego za darmo/za piwo... bedzie łatwiej ;)

    a tak btw. też mi poważne studio z Warszawy, co używa skrzynki na gmailu...

    --
    CZAK

  • 8. Data: 2010-07-14 12:58:02
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    Użytkownik "Chuck" <c...@c...org> napisał w wiadomości
    > a tak btw. też mi poważne studio z Warszawy, co używa skrzynki na
    > gmailu...

    A że darmowy to gorszy? A co w tym złego, że ktoś szanuje swoje ciężko
    zarobione pieniędze?

    Jakby miał adres p...@g...com to bardzo średnio to wygląda ale
    ten który podał jest ok.
    To, że wyda kilkadziesiąt złotych na swoją domenę nie zrobi go lepszym
    studiem.

    Tomasz

  • 9. Data: 2010-07-14 13:10:15
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 14 Jul 2010 14:58:02 +0200, Tomasz O. napisał(a):

    > A że darmowy to gorszy?

    Tak

    >A co w tym złego, że ktoś szanuje swoje ciężko
    > zarobione pieniędze?

    To raczej nie ma nic wspólnego z szanowaniem pieniędzy.

    > Jakby miał adres p...@g...com to bardzo średnio to wygląda ale
    > ten który podał jest ok.

    Sugeruje małą firemkę krzak, której nie zależy na własnym wizerunku.

    --
    marcin

  • 10. Data: 2010-07-14 13:11:50
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-07-14 14:58:02 +0200, "Tomasz O." <t...@o...eu> said:

    > To, że wyda kilkadziesiąt złotych na swoją domenę nie zrobi go lepszym
    > studiem.

    Żartujesz, prawda? W dzisiejszych czasach nieposiadanie własnej domeny
    oznacza nieprofesjonalne podejście do wizerunku swojej działalności
    gospodarczej. Koszty żadne i zwyczajnie wypada mieć, jak wizytówki
    firmowe, szyld czy pieczątkę.

    de Fresz