  • 11. Data: 2011-03-04 16:10:29
    Temat: Re: Zasilacz ATX 200W o sprawnosci > 80%
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Hades,

    Friday, March 4, 2011, 5:06:40 PM, you wrote:

    > Coz za dziwne pytanie? Potrzebny mu i szuka.

    Chcę poznać motywację - nie wolno mi zapytać nawet? Chodzi mi o sens
    takiego żądania.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2011-03-04 16:12:12
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "pw"

    > zadnych wymagan, dowolny zasilacz ATX lub uATX mocy okolo 180-220W, i
    > najwazniejsze zeby sprawnosc byla wieksza niz 80% (im wyzsza tym lepiej)
    > jak nie wiesz jak sie sprawdza sprawnosc to raczej tego nie zmierzysz, bo o
    > ile latwo zmierzyc moc wejsciowa, to oprocz tego trzeba mierzyc na kazdej
    > linii ATX
    > wiec najlatwiej wyczytac sprawnosc z danych producenta

    To moze byc aktualne:
    http://allegro.pl/fortron-fsp250-60gta-i1474057003.h
    tml
    a to jest:
    http://allegro.pl/cichutki-fortron-fsp235-60gt-fande
    r-roxo-wawa-i1487595282.html
    AM

  • 13. Data: 2011-03-04 16:12:14
    Od: alex <o...@w...pl>

    W dniu 2011-03-04 15:53, pw pisze:
    > Witam,
    > poszukuje zasilacza ATX 200W o sprawnosci wiekszej niz 80%
    >
    > pzdr

    200 nie ma szans ale 250 już na kopy:

    http://www.seasonic.com/pdf/datasheet/NEW/Bulk/PC/AT
    X/SS-XXXBT%20Active%20PFC.pdf

  • 14. Data: 2011-03-04 16:16:34
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"

    > A Ty tak poważnie nie potrafisz cytować jak człowiek?

    Jak sobie ustawisz czytnik zeby wklejal > > > > > > > > >
    to bedzie zdecydowanie lepiej.

    > "co najmniej"

    Tak, conajmniej. Jak zrobie remanent to znajde moze kolejne.

    > Pochwal się nazwą producenta.

    A czym sie u chwalic? Ot po prostu solidny Enlight i Fortron.

    > Zielony?

    Tak.

    > Ale do meritum - zasilacz o sprawności 80% nie jest BIAŁYM krukiem.
    > Zasilacz o sprawności znacząco wyższej od 80% już takim jest.
    > Best regards,
    > RoMan

    Juz napisalem ze nie mam pojecia ile i jaki zasialcz ma sprawnosci.
    la mnie zasilacz albo dziala albo nie.
    AM

  • 15. Data: 2011-03-04 16:17:35
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"

    > Chcę poznać motywację - nie wolno mi zapytać nawet? Chodzi mi o sens
    > takiego żądania.
    > Best regards,
    > RoMan

    Taki zasilacz bedzie bardzo tani. Moze byc?
    AM

  • 16. Data: 2011-03-04 16:36:48
    Od: pw <p...@g...com>

    On 03/04/2011 05:12 PM, alex wrote:

    > 200 nie ma szans ale 250 już na kopy:
    >
    > http://www.seasonic.com/pdf/datasheet/NEW/Bulk/PC/AT
    X/SS-XXXBT%20Active%20PFC.pdf

    panowie, chodzilo mi o modele dostepne do kupienia, zbieram od dluzszego
    czasu modele zasilaczy ATX o najnizszych mocach i najwyzszej sprawnosci

    DELTA DPS-235W ATX12V 235 90.81% <-------- HIT !!!
    DELTA DPS-255EB A ATX12V 255 90.41% <-------- HIT
    DELTA DPS-300W ATX12V 300 90.74%

    in win IP-S250DQ3-2 ATX12V 250 85.23%
    in win IP-S250EQ3-2 ATX12V 250 85.93%

    BQT L7-300W ATX12V 300 85.01%
    BQT SFX-300W SFX 300 84.52%

    FSP200-50GSV (85) SFX 200 85.92%
    FSP250-60EP ATX12V 250 82.86%
    FSP250-60GHN ATX12V 250 83.90%
    FSP250-60PFK ATX12V 250 90.79% <-------- HIT
    FSP300-60GHS SFX12V 300 83.50%

    niestety zaden z modeli o mocy 200-250 nie jest dostepny do kupienia

  • 17. Data: 2011-03-04 16:38:49
    Od: pw <p...@g...com>

    On 03/04/2011 05:12 PM, Hades wrote:

    > To moze byc aktualne:
> [...]

    watpie zeby mialy sprawnosc powyzej 80%, jasli mnie pamiec nie myli to
    maja gdzies okolo 60%

  • 18. Data: 2011-03-04 16:45:22
    Od: pw <p...@g...com>

    On 03/04/2011 05:02 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ale po co?

    nie dawno wyszly plyty ATX z podstawka AM3 (chipset 770g i 880g) ktore
    zuzywaja w granicach 10W w idle, dodajac do tego zasilacz 300W o niskiej
    sprawnosci w idle wychodzi powyzej 30W, uwazam ze zastosowanie zasilacza
    200W i dodatkowo o wysokiej sprawnosci mogloby znaczoca obnizyc
    pobierana moc

  • 19. Data: 2011-03-04 16:49:28
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "pw"
    [ciach]

    > niestety zaden z modeli o mocy 200-250 nie jest dostepny do kupienia

    To nie mozna bylo po prostu napisac:
    Czy ktos wie czy mozna gdzies kupic jakis zasilacz z tej
    listy:
    DELTA DPS-235W ATX12V 235
    DELTA DPS-255EB A ATX12V 255
    DELTA DPS-300W ATX12V 300
    in win IP-S250DQ3-2 ATX12V 250
    itd.?

    Nie bylo by tej niepotrzebnej dyskusji.
    AM

  • 20. Data: 2011-03-04 16:54:01
    Od: pw <p...@g...com>

    On 03/04/2011 05:49 PM, Hades wrote:
    > [ciach]

    > To nie mozna bylo po prostu napisac:
    > Czy ktos wie czy mozna gdzies kupic jakis zasilacz z tej
> [...]

    pierwsza sprawa ze z tej listy sa "nie do kupienia"
    druga sprawa liczylem ze ktos zna inny model dostepny do kupienia