  • 1. Data: 2011-03-03 09:27:10
    Temat: Menedżer rozruchu systemu?
    Od: "Janusz" <j...@o...pl>

    Na jednej z partycji dysku zewnętrznego, zainstalowałem inny system. Teraz,
    niezależnie od tego, czy dysk jest podłączony, czy nie, ciągle wyświetla się
    menedżer uruchamiania systemu Windows. Jak to zlikwidować, żeby system
    startował, bez wyświetlania tego okna
    (zakładając, że dodatkowego systemu już nie mam) ?

    -- Pozdrawiam
    Janusz

  • 2. Data: 2011-03-03 11:02:24
    Temat: Re: Menedżer rozruchu systemu?
    Od: "Piotr \"Charvel\" Majka" <c...@l...link.pl>

    W dniu 2011-03-03 10:27, Janusz pisze:
> [...]
    > startował, bez wyświetlania tego okna
    > (zakładając, że dodatkowego systemu już nie mam) ?

    zmień zasilacz.

  • 3. Data: 2011-03-03 14:19:37
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "Janusz" <j...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >startował, bez wyświetlania tego okna
    >(zakładając, że dodatkowego systemu już nie mam) ?

    wyczyscic z MBRu niepotrzebne wpisy