  • 1. Data: 2011-03-04 14:53:05
    Temat: Zasilacz ATX 200W o sprawnosci > 80%
    Od: pw <p...@g...com>

    Witam,
    poszukuje zasilacza ATX 200W o sprawnosci wiekszej niz 80%

    pzdr

  • 2. Data: 2011-03-04 14:57:13
    Temat: Re: Zasilacz ATX 200W o sprawnosci > 80%
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "pw" Witam,
    > poszukuje zasilacza ATX 200W o sprawnosci wiekszej niz 80%
    > pzdr

    Sa jakies wskazania na konkretny model czy tez trzeba sie domyslac
    odnosnie wymagan jakie ma spelniac ow zasilacz? Jesli nie to moze
    jakas podpowiedz jak sie sprawdza sprawnosc zasilacza.
    AM

  • 3. Data: 2011-03-04 15:52:25
    Od: pw <p...@g...com>

    On 03/04/2011 03:57 PM, Hades wrote:

> [...]
    > odnosnie wymagan jakie ma spelniac ow zasilacz? Jesli nie to moze
    > jakas podpowiedz jak sie sprawdza sprawnosc zasilacza.

    zadnych wymagan, dowolny zasilacz ATX lub uATX mocy okolo 180-220W, i
    najwazniejsze zeby sprawnosc byla wieksza niz 80% (im wyzsza tym lepiej)

    jak nie wiesz jak sie sprawdza sprawnosc to raczej tego nie zmierzysz,
    bo o ile latwo zmierzyc moc wejsciowa, to oprocz tego trzeba mierzyc na
    kazdej linii ATX

    wiec najlatwiej wyczytac sprawnosc z danych producenta

  • 4. Data: 2011-03-04 15:52:36
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 04-03-2011 o 15:53 pw napisał na pl.misc.elektronika,pl.comp.pecet:

    > poszukuje zasilacza ATX 200W o sprawnosci wiekszej niz 80%

    Życzę szczęścia w poszukiwaniach. Jak znajdziesz choć jeden
    to daj znać.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 5. Data: 2011-03-04 15:54:35
    Od: pw <p...@g...com>

    On 03/04/2011 04:52 PM, pw wrote:
> [...]
    > kazdej linii ATX
    >
    > wiec najlatwiej wyczytac sprawnosc z danych producenta

    albo mozesz podac moc w stanie jalowym (bez obciazenia), tez to cos obrazuje

  • 6. Data: 2011-03-04 16:02:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello pw,

    Friday, March 4, 2011, 3:53:05 PM, you wrote:

    > poszukuje zasilacza ATX 200W o sprawnosci wiekszej niz 80%

    Ale po co?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2011-03-04 16:03:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello pw,

    Friday, March 4, 2011, 4:54:35 PM, you wrote:

    > albo mozesz podac moc w stanie jalowym (bez obciazenia), tez to cos obrazuje

    Bzdura.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2011-03-04 16:05:07
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

> [...]
    > 80%

    Życzę szczęścia w poszukiwaniach. Jak znajdziesz choć jeden

    ===================================

    Ty tak powaznie? Mam conajmniej 2 sztuki tak wiec nie jes to
    jeszcze taki zielony kruk.
    AM

  • 9. Data: 2011-03-04 16:06:40
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"
    > Hello pw,

    > Ale po co?
    > RoMan

    Coz za dziwne pytanie? Potrzebny mu i szuka.
    AM

  • 10. Data: 2011-03-04 16:09:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Hades,

    Friday, March 4, 2011, 5:05:07 PM, you wrote:

    > Życzę szczęścia w poszukiwaniach. Jak znajdziesz choć jeden
    > to daj znać.

    > Ty tak powaznie?

    A Ty tak poważnie nie potrafisz cytować jak człowiek?

    > Mam conajmniej

    "co najmniej"

    > 2 sztuki

    Pochwal się nazwą producenta.

    > tak wiec nie jes to jeszcze taki zielony kruk.

    Zielony?

    Ale do meritum - zasilacz o sprawności 80% nie jest BIAŁYM krukiem.
    Zasilacz o sprawności znacząco wyższej od 80% już takim jest.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl