  • 1. Data: 2011-03-04 13:33:36
    Temat: Jaki dysk przenośny co najmniej 2 TB
    Od: Tomek <n...@n...no>

    Cześć,

    Usiłuję wybrać jakiś porządny dysk z obudową o pojemności co najmniej 2
    TB. Często będzie ze mną podróżował, więc chciałbym by obudowa była
    możliwie mała i solidna. Godzę się z tym, że nie uniknę zewnętrznego
    zasilacza. Dysk będzie podłączany do laptopa z USB 2.0, ale może warto
    kupić coś USB 3.0 (albo FireWire lub eSATA)?

    Początkowo myślałem o WD Elements, ponieważ mam już 2,5" dysk tej serii,
    jednak gdzieś znalazłem informację, że dyski w czarnej trumnie o
    większych pojemnościach są z serii green, a ta ma jakiś problem z
    firmware, który powoduje wyjątkowo szybkie (8 sekund) parkowanie głowic,
    a to dramatycznie skraca żywotność.

    Sprawa więc jest wciąż otwarta. Teraz skłaniam się ku Seagate FreeAgent
    GoFlex 2 TB z USB 2 (ok. 430 zł) lub USB 3 (ok. 450 zł). Interesująca
    jest też wersja 3 TB, ale to wydatek ok. 700 zł - chyba trochę za dużo.

    Może macie jakieś inne pomysły/propozycje?

  • 2. Data: 2011-03-04 16:09:24
    Temat: Re: Jaki dysk przenośny co najmniej 2 TB
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Fri, 04 Mar 2011 14:33:36 +0100, Tomek napisał(a):

> [...]
    > jest też wersja 3 TB, ale to wydatek ok. 700 zł - chyba trochę za dużo.
    >
    > Może macie jakieś inne pomysły/propozycje?

    Polecam b.szybki i niedrogi Iomega eGo 2TB USB 3.0.
    http://www.chip.pl/testy/pamieci-masowe/dyski-twarde
    -zewnetrzne-35-cala/iomega-ego-ii-desktop-ubs-3-0-34
    986-2tb
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/