  • 1. Data: 2011-03-03 14:09:17
    Temat: karta graficzna do gier do 500PLN?
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    Witam !

    Znajomy mnie męczy o propozycje karty graficznej do 500PLN na złącze PCI-E.
    Chce grać więc na wydajnośc w grach jest nacisk. Karta musi mieć wyjście
    HDMI. Z gory dziękuję za propozycje, ja wypadłem z tego tematu jakies 10 lat
    temu.

    --
    VSS

  • 2. Data: 2011-03-03 15:09:35
    Temat: Re: karta graficzna do gier do 500PLN?
    Od: Antykler <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-03 15:09, VSS pisze:
> [...]
    > PCI-E. Chce grać więc na wydajnośc w grach jest nacisk. Karta musi mieć
    > wyjście HDMI. Z gory dziękuję za propozycje, ja wypadłem z tego tematu

    Za 500zl to kupi byle gniota, jak chce grac to niech kupi konsole albo
    wyskrobie tak z 600-800zl na karte.

  • 3. Data: 2011-03-03 15:25:06
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:ikoavc$2jk$...@n...onet.pl,
    Antykler <t...@s...com> nastukał:
    > Za 500zl to kupi byle gniota, jak chce grac to niech kupi konsole albo
    > wyskrobie tak z 600-800zl na karte.

    czyli żadna karta w okoli 500PLn nie nadaje się do grania ?? to po co je
    sprzedają ?

    --
    VSS

  • 4. Data: 2011-03-03 15:31:04
    Temat: Odp: karta graficzna do gier do 500PLN?
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Antykler" <t...@s...com> napisał w wiadomości grup
> [...]

    ati 58**, 68**
    nvidia gtx260 lub wyzej

    rozsadne minimum to 5850\gtx285

    w tej cenie duzo lepiej bedzie poszukac czegos uzywanego, ryzyko niewielkie
    a wydajnosc moze byc ze dwa razy wieksza niz tego co kupi za 500 w sklepie

    oczywiscie dobrze upewnic sie przed zakupem ze zasilacz ma stosowne zlacza
    (minimum dla kart do grania to 2x6 pin pcie)

  • 5. Data: 2011-03-03 15:31:04
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

  • 6. Data: 2011-03-03 15:33:44
    Od: "Piotr F." <o...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-03 16:25, VSS pisze:
    > W wiadomości:ikoavc$2jk$...@n...onet.pl,
    > Antykler <t...@s...com> nastukał:
    >
    > czyli żadna karta w okoli 500PLn nie nadaje się do grania ?? to po co je
    > sprzedają ?

    Zagra i to solidnie. Zalezy jaki ma sprzet. Nie warto przeplacac jak nie
    dysponuje sprzetem, ktory dana karte wykorzysta. Ale za 500 na pewno cos
    znajdzie i to nie "gniota". Np Radeon 5770 1Gb, nVidia GTX450 1Gb, lub
    GTX 460 768Mb 192 bit. Wszystko kwestia w co i jaka ma konfiguracje. Ja
    nadal jade na nVidii 8800GT i Metro 2033 spokojnie chodzi bez zacinki.
    Ale sprzet to C2Q 9650. Spokojnie cos znajdzie. Jak cos to pisz na prv
    moze cos doradze.

  • 7. Data: 2011-03-03 15:34:49
    Od: pawelkoszalin <p...@g...pl>

> [...]
    > PCI-E. Chce grać więc na wydajnośc w grach jest nacisk. Karta musi mieć
    > wyjście HDMI. Z gory dziękuję za propozycje, ja wypadłem z tego tematu

    Za te pieniądze spokojnie kupisz na AlleDrogo GeForce GTX 285 1GB DDR3.
    Bardzo wydajna karta, poszukaj jej benchmarki w internecie i porównaj z
    innymi.

    --
    "Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    GG:2666854 http://my.opera.com/Pavel84/blog/

  • 8. Data: 2011-03-03 15:37:00
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "VSS" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > wyskrobie tak z 600-800zl na karte.

    >czyli żadna karta w okoli 500PLn nie nadaje się do grania ?? to po co je

    Po to żeby dzieci neostrady miały co krytykować :)

    Dość ważne w jakiej rozdziałce kolega ma zamiar pogrywać. W założonym
    budżecie to Ati HD5770 albo GF GTS450. Jak wyskrobie troche więcej kasy to
    HD6850 albo GTX460.

  • 9. Data: 2011-03-03 15:49:37
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 03-03-2011 o 15:09 VSS napisał na pl.comp.pecet:

> [...]
    > PCI-E. Chce grać więc na wydajnośc w grach jest nacisk. Karta musi mieć
    > wyjście HDMI. Z gory dziękuję za propozycje, ja wypadłem z tego tematu

    GeForce GTS450 lub Radeon HD5770 z lekkim wskazaniem na Radeona.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 10. Data: 2011-03-03 15:54:10
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:iko7ed$l8u$...@n...onet.pl,
    VSS <v...@o...pl> nastukał:
> [...]
    > PCI-E. Chce grać więc na wydajnośc w grach jest nacisk. Karta musi
    > mieć wyjście HDMI. Z gory dziękuję za propozycje, ja wypadłem z tego

    dziękuję za propozycje wybiore coś na pewno !

    --
    VSS