  • Data: 2019-12-23 13:52:24
    Temat: Zarysowałem sobie głowice po planowaniu - czyli jak żyć...
    Od: Ukaniu <U...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czołem,
    Taki niefart mnie spotkał, zarysowałem sobie głowicę po planowaniu.
    Piękna była, gładka była a rysa akurat na powierzchni uszczelniającej komorę.
    Przetarłem papierem do zaniku rysy. Zmierzyłem dołek czujnikiem -
    wychodzi w okolicach 0,02. Niby nie dużo ale mnie denerwuje.
    Uszczelka typowa oldtajmerska zwykła okuta metalowo miękka.
    Moje rozumowe ja mówi zostaw i tak uszczelka sobie poradzi.
    Moje perfekcyjne ja mówi poprawić! poprawić!
    Ale to nie tak prosto bo to głowica z Vki trzeba by liznąć minimalnie
    A to zwykle tak nie wychodzi, sinik ma prawie 11 sprężania to zaczyna szybko rosnąć.
    Trzeba by robić dwie. No dupa.
    Robić czy zostawić? Pytanie dla tych co rozumieją moje rozterki :-)

    Pozdrawiam
    ---
    Łukasz