  • Data: 2010-07-21 22:29:38
    Temat: Zapytanie o zestaw na AMD z zintegrowaną grafiką
    Od: "Ajoka" <a...@w...pl.TNIJ> szukaj wiadomości tego autora

    Nie będzie w ogóle służył do gier - dlatego zintegrowana grafika,
    ale nie chciałem aby była grafika była totalnie słaba, bo będą używane
    zaawansowane programy graficzne i projektowe.

    Więc wybrałem, jak mi się wydaje, najlepszą zintegrowaną grafikę czyli chipset
    AMD880G.

    Po za tym, ma długo i niezawodnie służyć i mieć dobry stosunek jakość/cena.

    Co powiecie na moje pomysły:
    http://proline.pl/?id=shopkoszyk&1:ASUS+M4A88TD-M+EV
    O%2FU;1:AMD+X4+II+945+AM3+B;1:SAM+1TB+32+HD103SJ;1:O
    CZ+2GB+1333+9;1:AMX+WARRIOR+450W

    Co zmienić co wywalić?

    (bez napędu i obudowy bo będzie stara)