  • 31. Data: 2011-08-19 22:33:47
    Temat: Re: _Zapomniałem_o_przeglądzie_tech
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-08-19 16:41, kamil pisze:

    > To produkuje się jeszcze samochody, które same nie przypominają o
    > przebiegu kwalifikującym się do przeglądu?

    Ano robią. Tak jak robią auta bez klimy, ESP, dupogrzejki i czujników
    parkowania...

  • 32. Data: 2011-08-20 16:01:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 19 Aug 2011 22:18:56 +0200, Bydlę

    > wyświetlacza pokazującego ile kilometrów zostało do przeglądu

    Mazda6 nie ma takiej funkcji. Tak samo jak nie ma w komputerze pokładowym
    wyliczania średniej prędkości z odcinka/ogólnie, czasu przejazdu etc.
    Teoretycznie dwie klasy niżej, Fabia, miała takie rzeczy.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 33. Data: 2011-08-20 18:10:17
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-20 14:01:31 +0000, Myjk <m...@n...op.pl> said:

    > Fri, 19 Aug 2011 22:18:56 +0200, Bydlę

    > Mazda6 nie ma takiej funkcji.

    Ale licznik kilometrów ma.
    Wymieniłem obie opcje.

    > Tak samo jak nie ma w komputerze pokładowym
    > wyliczania średniej prędkości z odcinka/ogólnie,
    > czasu przejazdu etc.
    > Teoretycznie dwie klasy niżej, Fabia, miała takie rzeczy.

    Od początku motoryzacji (w sensie budowania motorów, czyli silników)
    ludzie doskonale sobie radzili bez komputera pokazujągo różne pierdoły.
    Po wojnie (tej ostatniej większej) przyjmowało się 10 000 km i jakoś
    ludzie potrafili rozumem to objąć.
    Jak widać - problemy z odliczniem przebiegu czy czasu pojawiły
    się fejsbókiem...
    ;>

    --
    Bydlę

  • 34. Data: 2011-08-20 18:27:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 20 Aug 2011 18:10:17 +0200, Bydlę

    > Ale licznik kilometrów ma.
    > Wymieniłem obie opcje.

    Tymczasem ja celowo zacytowałem tylko jedną
    i tylko do niej odnosiłem swoją wypowiedź.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 35. Data: 2011-08-20 19:37:02
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-20 16:27:37 +0000, Myjk <m...@n...op.pl> said:

    > Sat, 20 Aug 2011 18:10:17 +0200, Bydlę

    > Tymczasem ja celowo zacytowałem tylko jedną
    > i tylko do niej odnosiłem swoją wypowiedź.

    Tak - ale zacząłeś gałąź o nazwie: Różne Pojazdy Mają Różne Wyposażenie.
    ;-)

    --
    Bydlę