  • 21. Data: 2011-03-24 00:17:55
    Temat: Re: Zapomniałem o przeglądzie tech
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 23 Mar, 10:42, z <z...@g...pl> wrote:

    > E tam ... w dzisiejszych czasach to diagnosta sam dzwoni na tydzie
    > przed terminem i ubezpieczalnia te si askawie przypomina jak trzeba
    > p aci . Tak si dba o klienta :-)

    Tak sie dba o portfel diagnosty ;)
    Mi w jednym autku w ciagu 3 lat przeglad przelecial juz o rok do
    przodu. Ze tam jest LPG to jakies poltorej stowy do przodu :D

    PS. Autko rzadko jezdzilo ;)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 22. Data: 2011-03-25 23:04:22
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Mar 2011 09:29:36 +0100, neoniusz <n...@j...org>
    wrote:

    >Ja popatrzylem wczoraj i okazalo sie, ze byl do lipca ;)

    Ja popatrzyłem wczoraj, okazało się że jest do niedzieli. Dzisiaj
    byłem, ma spokój na kolejny rok.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2011-08-19 07:49:34
    Temat: Re: Re:_Zapomniałem_o_przeglądzie_tech
    Od: amella <a...@i...pl>

    Dba się dba, teraz diagności sami wysyłają przypomnienia że kończy się przegląd - tak
    dla obustronnej korzyści ;] jeśli tylko zgodzisz się na takie przypomnienie, np jak
    tu: http://www.motobadania.pl/darmowe-powiadomienia-skp/

    A nie powiem bo coś takiego się przydaje, a skoro za darmo ;)
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 24. Data: 2011-08-19 10:43:31
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-19 05:49:34 +0000, amella <a...@i...pl> said:

    > Dba się dba, teraz diagności sami wysyłają przypomnienia że kończy się
    > przegląd - tak dla obustronnej korzyści ;] jeśli tylko zgodzisz się na
    > takie przypomnienie, np jak tu:

    W dobie komputerów i intenetu wszędzie, nie potraficie korzystać z
    własnych kalendarzy, bez rozdawania na prawo i lewo swoich danych
    osobowych?
    Dzieci farmy?
    ;>

    --
    Bydlę

  • 25. Data: 2011-08-19 16:38:35
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "amella" <a...@i...pl>

> [...]
    > http://www.motobadania.pl/darmowe-powiadomienia-skp/
    >
    > A nie powiem bo coś takiego się przydaje, a skoro za darmo ;)

    .. to dostaniesz przy okazji reklamy usług, których w ogóle nie
    potrzebujesz. Se można samemu w organizator termin wpisać by nie zapomnieć.
    I są programy na komórki, co pilnują przebiegu np.

  • 26. Data: 2011-08-19 16:39:31
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > W dobie komputerów i intenetu wszędzie, nie potraficie korzystać z
    > własnych kalendarzy, bez rozdawania na prawo i lewo swoich danych
    > osobowych?

    Jeszcze przebiegu trzeba pilnować. Ale tego firma już na pewno nie dopilnuje
    bo nie ma jak.

  • 27. Data: 2011-08-19 16:41:29
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/08/2011 15:39, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > Jeszcze przebiegu trzeba pilnować. Ale tego firma już na pewno nie
    > dopilnuje bo nie ma jak.

    To produkuje się jeszcze samochody, które same nie przypominają o
    przebiegu kwalifikującym się do przeglądu?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 28. Data: 2011-08-19 18:13:18
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-19 14:39:31 +0000, John Kołalsky <j...@k...invalid> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > Jeszcze przebiegu trzeba pilnować.

    No tak. To ślepym stwarza ogromne problemy.

    --
    Bydlę

  • 29. Data: 2011-08-19 20:06:12
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > No tak. To ślepym stwarza ogromne problemy.

    O co Ci chodzi ?

  • 30. Data: 2011-08-19 22:18:56
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-19 18:06:12 +0000, John Kołalsky <j...@k...invalid> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > O co Ci chodzi ?

    Ślepe osoby nie widzą wskazań licznika przejechanych kilometrów, ani
    wyświetlacza pokazującego ile kilometrów zostało do przeglądu - więc
    one mogą mieć probem z umówieniem się na przegląd we właściwym momencie.
    Normalni ludzie nie mają z tym problemu.

    --
    Bydlę