  • 1. Data: 2011-03-23 07:36:15
    Temat: Zapomniałem o przeglądzie tech
    Od: "michal" <mmilek@USUN_TO.op.pl>

    Witam.

    Zapomniałem zrobić przegląd techniczny auta - dzisiaj jade zrobić. Jestem
    spóźniony pare dni. Co mi grozi ?

    Pozdr
    mm

  • 2. Data: 2011-03-23 07:39:33
    Temat: Re: Zapomniałem o przeglądzie tech
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-23 07:36, michal pisze:
    > Witam.
    >
    > Zapomniałem zrobić przegląd techniczny auta - dzisiaj jade zrobić. Jestem
    > spóźniony pare dni. Co mi grozi ?

    Poczytaj w OWU czy w razie wypadku ubepieczyciel się nie wykręci od
    wypłaty odszkodowania. No i zależy na jak upierdliwego policjanta
    trafisz :), może skończy się na pouczeniu.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 3. Data: 2011-03-23 08:00:37
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

> [...]
    > Witam.
    >
    > Zapomniałem zrobić przegląd techniczny auta - dzisiaj jade zrobić. Jestem

    Niedalej jak pare dni temu byłem świadkiem jak pewna pani przyjechała na
    przegląd...
    - Przyjechałam wcześniej, bo akurat mam czas...

    Cała w skowronkach, że nie zapomniała, że mąż się ucieszy...
    Wszystko było ładnie pięknie, auto przeszło przegląd bez najmniejszych
    problemów... z jednym ale od diagnosty :)

    Spóźniła się o prawie rok...

    ;-)

  • 4. Data: 2011-03-23 08:42:12
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > - Przyjechałam wcześniej, bo akurat mam czas...
    > Spóźniła się o prawie rok...
    > ;-)

    lol:)))))))))))))

  • 5. Data: 2011-03-23 09:14:23
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-03-23 07:36, michal pisze:

    > Co mi grozi ?

    O ile do czasu przeglądu nikt cię nie złapie, ani nie wpakujesz się w
    coś, to nic. Na samym przeglądzie nikt ci nic nie zrobi.
    W mojej Corolli w ciągu 13 lat termin przeglądów przesunął się już z
    grudnia na marzec ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 6. Data: 2011-03-23 09:14:52
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 23-03-2011 o 07:36:15 michal <mmilek@usun_to.op.pl> napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Zapomnia?em zrobiae przegl?d techniczny auta - dzisiaj jade zrobiae. Jestem
    > spó 1/4 niony pare dni. Co mi grozi ?

    Generalnie nic, też mi wyleciało z głowy i jedno auto było 10 dni po
    terminie.
    Diagnosta zrobił co miał zrobić, zapłaciłem wpisał aktualną datę i tyle.

    Jedź ostrożnie, jakby była kolizja to mogą być problemy.

  • 7. Data: 2011-03-23 09:20:30
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    michal pisze:

    > Zapomniałem zrobić przegląd techniczny auta - dzisiaj jade zrobić.
    > Jestem spóźniony pare dni. Co mi grozi ?

    Nic ci nie grozi, bo wolno Ci mieć samochód bez przeglądu.
    Zrób po prostu przegląd, jak ktoś kiedyś będzie pytał to powiesz, że
    zawiozłeś samochód do diagnosty na lawecie.

    --
    Piotr Czyż

  • 8. Data: 2011-03-23 09:26:43
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-03-23 07:36:15 michal

    > Zapomniałem zrobić przegląd techniczny auta - dzisiaj jade zrobić.
    > Jestem spóźniony pare dni. Co mi grozi ?

    ROTFL, właśnie zajrzałem do dowodu. Termin miałem, e...
    jakby w listopadzie. :P Diagnosta na gwałt potrzebny,
    oddam w naturze. ;))

    --
    Pozdor Myjk

  • 9. Data: 2011-03-23 09:29:36
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-23 09:26, Myjk pisze:

    > ROTFL, właśnie zajrzałem do dowodu. Termin miałem, e...
    > jakby w listopadzie. :P Diagnosta na gwałt potrzebny,
    > oddam w naturze. ;))

    Ja popatrzylem wczoraj i okazalo sie, ze byl do lipca ;)

  • 10. Data: 2011-03-23 09:43:06
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-23 09:26, Myjk pisze:
    > 2011-03-23 07:36:15 michal

    > ROTFL, właśnie zajrzałem do dowodu. Termin miałem, e...
    > jakby w listopadzie. :P Diagnosta na gwałt potrzebny,
    > oddam w naturze. ;))

    W Warszawie? To MPT na Ochocie, wjazd od Szczęśliwickiej. :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi