  • 11. Data: 2010-09-06 16:16:53
    Temat: Re: Zamek centralny - dziwne objawy
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-06 15:22, VoyteG wrote:

    > Wciskam "arm" i nie ma kliknięcia zamka centralnego (można otworzyć
    > drzwi - bolce wystają) i świecą się te dwa kierunkowskazy (z lewej
    > strony). Po otwarciu drzwi nie ma sygnału alarmowego, więc doszedłem
    > do wniosku, że również alarm nie działa.

    dobra zaraz bo widzę, że źle zrozumiałem...
    nie mrygają Ci kierunki przy uzbrajaniu, czy w ogóle Ci się alarm nie
    uzbraja? bo jeśli to drugie to nie wina kierunkowskazów i przekaźników
    tylko zacznij od wymiany baterii w pilocie...

    pozdro600

  • 12. Data: 2010-09-06 18:35:42
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "VoyteG" <V...@h...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > Normalnie to po nacisnieciu przycisku "arm" na pilocie, pojazd mruga
    > kierunkowskazami i samochod sie zamyka.
    > Wczoraj jednak mrugnal i pozostaly swiecace ciagle tylko dwa
    > kierunkowskazy z lewej strony (kierowcy).
    > Wicisnalem "disarm" i ponownie "arm" i bylo poprawnie.
    > Przetestowalem kilka razy i powiedzmy raz na 5 prob jest tak jak
    > opisalem powyzej.
    > Cos sie zaczyna psuc, tylko jeszcze nie wiem co.
    > Czy ktos z was mial takie objawy? Co na to poradzic?

    Przekazniki w centralce. Jak znajdziesz elektronika- dlubaka, to wymieni
    przekazniki i po sprawie. W serwisie od alarmu raczej zaproponuja wymiane
    centralki. Dokladnie tak samo sie zaczelo robic w aucie mojej zony.

    --
    Axel

  • 13. Data: 2010-09-07 08:24:12
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Jak znajdziesz elektronika- dlubaka, to wymieni
    > przekazniki i po sprawie.
    > Axel
    Wlasnie tak !
    Jak to bedzie "dlubak" to wlasnie bedzie po sprawie.
    Tak na jakis czas.
    W pierwszym poscie po zapytaniu napisalem, ze nalezy zastapic przekazniki
    MOSFETami.
    Ale diagnoza i tak musi byc przeprowadzona, bo moze byc inna przyczyna

    S.

  • 14. Data: 2010-09-07 08:27:50
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

> [...]
    > uzbraja? bo jeśli to drugie to nie wina kierunkowskazów i przekaźników
    > tylko zacznij od wymiany baterii w pilocie...

    No tak. Bateria musi być sprawna.
    Można ją sprawdzić miernikiem przy naciskaniu.
    Kolega ma rację - od tego trzeba w ogóle zacząć.
    S.

  • 15. Data: 2010-09-07 15:31:03
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 6 Wrz, 16:16, Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote:

    > dobra zaraz bo widzę, że źle zrozumiałem...
    > nie mrygają Ci kierunki przy uzbrajaniu, czy w ogóle Ci się alarm nie
    > uzbraja?

    mrugaja kierunki i swieca ciagle, a alarm sie nie uzbraja i auto nie
    zamyka

    pozdro

  • 16. Data: 2010-09-07 15:32:37
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 7 Wrz, 08:27, Sylwester Łazar <i...@a...pl> wrote:

    > No tak. Bateria musi być sprawna.

    baterie sa nowe, maja mniej niz 3 miesiace uzywania :-)

  • 17. Data: 2010-09-07 16:44:02
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-07 15:31, VoyteG wrote:

    > mrugaja kierunki i swieca ciagle, a alarm sie nie uzbraja i auto nie
    > zamyka
    >
    > pozdro

    dobra nei rozumiem wybacz - wytłumacz mi łopatologicznie:
    wysiadasz z auta, zamykasz, wciskasz przycisk w pilocie - auto mruga
    kierunkami, ale nie uzbraja? jaki masz centralny zamek? pneumatyczny?

  • 18. Data: 2010-09-07 16:45:17
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-07 08:24, Sylwester ?azar wrote:

> [...]
    > MOSFETami.
    > Ale diagnoza i tak musi byc przeprowadzona, bo moze byc inna przyczyna

    miałem kiedyś taki problem , że auto nie zawsze się chciało zamknąć po
    otwarciu, a winą była zawieszająca się pompka centralnego zamka, która
    cały czas "otwierała" pomimo impulsu "zamknij" z centralki...

  • 19. Data: 2010-09-09 17:36:44
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 7 Wrz, 16:44, Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote:

    > dobra nei rozumiem wybacz - wytłumacz mi łopatologicznie:
    > wysiadasz z auta, zamykasz, wciskasz przycisk w pilocie - auto mruga
    > kierunkami, ale nie uzbraja? jaki masz centralny zamek? pneumatyczny?

    wczoraj dokładnie miałem taka kolejność zdarzeń:

    - wysiadam i klikam "arm" ; zamek sie wlacza (slychac klikniecie) i
    swieca sie dwa lewe kierunkowskazy ciągle
    - kliknalem "disarm" - zamek sie wylaczyl (odblokowane drzwi) i zgasly
    kierunkowskazy
    - klikanalem "arm" i tym razem bylo wszystko poprawnie