  • 1. Data: 2010-09-05 22:00:02
    Temat: wyjazde do Monachium przez Chalupki
    Od: "amir" <a...@g...pl>

    Wybieram sie do monachium przez Austrie

    Jest to pierwszy moj wyjazd ta trasa, jakie macie uwagi?

    Czy na trasie w Niemczech zatankuje gdzies LPG przy autostradzie? redukcje
    na standard LPG niemiecki posiadam.

    Gdzie kupic winiety na Austrie i gdzie na Czechy?

    Jak wyglada ta trasa, czy sa jakies utrudnienia, na co zwrocic uwage?

    pozdrawiam
    i dziekuje za uwagi

  • 2. Data: 2010-09-05 22:19:11
    Temat: Re: wyjazde do Monachium przez Chalupki
    Od: zorby <z...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-05 22:00, amir pisze:
> [...]
    >
    > Gdzie kupic winiety na Austrie i gdzie na Czechy?
    >
    > Jak wyglada ta trasa, czy sa jakies utrudnienia, na co zwrocic uwage?

    jedynie co moge powiedziec to trasa chałupki - wieden przez Brno którą
    i ty pojedziesz, do chałupek wiesz jak jest - chałupki - brno pomijajac
    kilkanascie km jakimis zadupiami to dwupasmowka, potem do wiednia
    jakimis ciulatymi drogami ( i tu niech ktos mnie poprawi bo jechałem
    ostatnio ze 5 czy 6 lat temu a wiem ze robili w tych okolicach
    autostrade ) to sie jedzie jakas dwukierunkowa, potem do monachuimum to
    juz nie wiem - w zyciu nie jechałem tamtedy do niemiec

  • 3. Data: 2010-09-06 12:32:05
    Od: "amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > czy 6 lat temu a wiem ze robili w tych okolicach autostrade ) to sie
    > jedzie jakas dwukierunkowa, potem do monachuimum to juz nie wiem - w zyciu

    a dlaczego? jaką trasę proponujesz?

    Szczerze wolalbym nawet przejecahc 100km więcej lepsza trasą

    przez zgorzelec jest ok 250km dalej

  • 4. Data: 2010-09-06 17:31:08
    Od: zorby <z...@p...onet.pl>

    > Szczerze wolalbym nawet przejecahc 100km wi?cej lepsza tras?
    >
    > przez zgorzelec jest ok 250km dalej

    przz bratisławe i potem na wieden - droga duuzo lepsza