  • 1. Data: 2010-09-06 09:02:47
    Temat: Zamek centralny - dziwne objawy
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    Normalnie to po nacisnieciu przycisku "arm" na pilocie, pojazd mruga
    kierunkowskazami i samochod sie zamyka.
    Wczoraj jednak mrugnal i pozostaly swiecace ciagle tylko dwa
    kierunkowskazy z lewej strony (kierowcy).
    Wicisnalem "disarm" i ponownie "arm" i bylo poprawnie.
    Przetestowalem kilka razy i powiedzmy raz na 5 prob jest tak jak
    opisalem powyzej.
    Cos sie zaczyna psuc, tylko jeszcze nie wiem co.
    Czy ktos z was mial takie objawy? Co na to poradzic?

  • 2. Data: 2010-09-06 09:12:57
    Temat: Re: Zamek centralny - dziwne objawy
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

> [...]
    > opisalem powyzej.
    > Cos sie zaczyna psuc, tylko jeszcze nie wiem co.
    > Czy ktos z was mial takie objawy? Co na to poradzic?
    Przekaznik i styk.
    1) Przekazniki wymienic na Mosfety,
    2) styki zalutowac.
    3) prawie nikt Panu tego nie zrobi, bo nie rozumie tematu.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Lazar

  • 3. Data: 2010-09-06 09:50:46
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-06 09:02, VoyteG wrote:
> [...]
    > opisalem powyzej.
    > Cos sie zaczyna psuc, tylko jeszcze nie wiem co.
    > Czy ktos z was mial takie objawy? Co na to poradzic?

    centralka ma połączenie z kierunkami - prawymi i lewymi, być może coś
    nie styka na tych przewodach i na połączeniu z przewodami
    kierunkowskazów... najprawdopodobniej badziewiasto ktoś kto zrobił i
    jest skutek :)

  • 4. Data: 2010-09-06 10:44:28
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 6 Wrz, 09:50, Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote:
> [...]

    > nie styka na tych przewodach i na połączeniu z przewodami
    > kierunkowskazów... najprawdopodobniej badziewiasto ktoś kto zrobił i

    Gdzie szukac tych styków?
    Bliżej zamku centralnego, czy bliżej kierunkowskazów?

    Dzieki wszystkim za odpowiedz!

  • 5. Data: 2010-09-06 13:50:09
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-06 10:44, VoyteG wrote:

    > Gdzie szukac tych styków?
    > Bliżej zamku centralnego, czy bliżej kierunkowskazów?
    >
    > Dzieki wszystkim za odpowiedz!

    znajdź najpierw centralkę alarmu i po przewodach poszukaj - zapewne będą
    szły w pobliże przkaźników...

  • 6. Data: 2010-09-06 14:15:44
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > znajdź najpierw centralkę alarmu i po przewodach poszukaj - zapewne będą
    > szły w pobliże przkaźników...
    Wydaje mi się, że przewody są nieważne,
    gdyż kierunkowskazy świecą, tyle, że nie gasną.
    W związku z powyższym zasilanie od centralki dociera.
    Ja bym znalazł centralkę i w środku przekaźniki,
    które załączają.
    Im się trzeba przyjrzeć.
    Mogą sklejać się styki.
    Mogą też być źle wysterowane, bo np. procesor się zawiesza,
    gdyż w innym miejscu styk zasilania alarmu jest luźny bądź zaśniedziały.
    Ja bym zaczął od przekaźników w alarmie.
    Rozumiem, że alarm się uzbraja za każdym razem, tylko czasem te
    kierunkowskazy się świecą?
    Sly

  • 7. Data: 2010-09-06 14:24:04
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 6 Wrz, 14:15, Sylwester Łazar <i...@a...pl> wrote:

    > Rozumiem, że alarm się uzbraja za każdym razem, tylko czasem te
    > kierunkowskazy się świecą?
    > Sly

    Właśnie nie za każdym - nie słychać charakterystycznego kliknięcia, a
    kierunkowskazy się świeca, te z lewej.
    Po kilkukrotnym naciśnięciu na przemian "arm" i "disarm" sytuacja
    wraca do normy...

  • 8. Data: 2010-09-06 14:49:10
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

> [...]

    kierunkowskazy się świeca, te z lewej.
    Po kilkukrotnym naciśnięciu na przemian "arm" i "disarm" sytuacja

    Czyli jak świecą kierunkowskazy, to alarm nie działa,
    czy tylko tak Pan myśli, bo nie ma kliknięcia?

    S.

  • 9. Data: 2010-09-06 15:22:05
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 6 Wrz, 14:49, Sylwester Łazar <i...@a...pl> wrote:

    > Czyli jak świecą kierunkowskazy, to alarm nie działa,
    > czy tylko tak Pan myśli, bo nie ma kliknięcia

    Wciskam "arm" i nie ma kliknięcia zamka centralnego (można otworzyć
    drzwi - bolce wystają) i świecą się te dwa kierunkowskazy (z lewej
    strony). Po otwarciu drzwi nie ma sygnału alarmowego, więc doszedłem
    do wniosku, że również alarm nie działa.

  • 10. Data: 2010-09-06 16:07:58
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

> [...]
    > strony). Po otwarciu drzwi nie ma sygnału alarmowego, więc doszedłem
    > do wniosku, że również alarm nie działa.

    W takim razie faktycznie nie działa.
    Wygląda na zawieszanie się centralki.
    Może być wiele powodów.
    Na początek odłączyłbym lewe kierunkowskazy od centralki i spróbował
    pojeździć parę dni.

    S.