  • 1. Data: 2010-09-06 09:31:48
    Temat: amortyzatory
    Od: "Mirosław" <m...@g...com>

    Witam,
    Potrzebuje na już amory,i gość ma w sklepie
    na obecną chwilę tylko olejowe cena ok,
    czy są one gorsze od gazowych?
    samochód cordoba,
    z góry dzięki
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-09-06 09:52:39
    Temat: Re: amortyzatory
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Miros?aw

    > Potrzebuje na ju? amory,i go?ae ma w sklepie na obecn? chwile tylko
    > olejowe cena ok, czy s? one gorsze od gazowych?

    Raczej tak.

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2010-09-06 09:59:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Mirosław pisze:
    > Witam,
    > Potrzebuje na już amory,i gość ma w sklepie
    > na obecną chwilę tylko olejowe cena ok,
    > czy są one gorsze od gazowych?

    Olejowe są gorsze bo bardziej podatne na spienianie się czynnika
    tłumiącego przy ciężkiej pracy, pytanie tylko czy koniecznie
    potrzebujesz lepszych?

    Zazwyczaj jest też tak, że olejowe mają mniejszą siłę tłumienia i wielu
    kierowców ceni sobie lepszy komfort pokonywania nierówności.

    A jakie amortyzatory są do tego samochodu seryjne?

    Bo jeżeli dostępne są i gazowe i olejowe, to często jest tak, że olejowe
    to seria, a gazowe wtedy nazywają się np. sportowe.

  • 4. Data: 2010-09-06 10:04:01
    Od: "Mirosław" <m...@g...com>

    > Zazwyczaj jest też tak, że olejowe mają mniejszą siłę tłumienia i wielu
    > kierowców ceni sobie lepszy komfort pokonywania nierówności.

    Dzięki, właśnie takiego info było mi trzeba,
    biore te olejowe,
    pozdrawiam

    Mirosław R.