  • 221. Data: 2012-07-05 13:55:29
    Temat: Re: Zadupizm a nowoczesne samochody.
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    wiadomości news:5965054415$20120702153508@squadack.com...
    > Hello yabba,
    >
    > Monday, July 2, 2012, 2:16:05 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Chamskie jest nieutrzymywanie bezpiecznego odstępu, umożliwiającego
    > innym wyprzedzanie. To skurwysyństwo na poziomie psa ogrodnika - sam
    > nie wyprzedzę i drugiemu nie dam.

    Czyli spotkały się dwa chamy?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 222. Data: 2012-07-05 13:56:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello yabba,

    [...]

    > Nie możesz wychowywać innych. Wiem, że czasem człowieka korci, ale nie wolno
    > tak robić.

    To dlaczego usiłujesz to robic cały czas?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 223. Data: 2012-07-05 16:42:51
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik"

    > Liczyłem, że jednak zrozumiesz. Przeczytaj ponownie to co napisałem.

    Zrozumiałem, ten z tyłu nie ma wpływu na Twoją prędkość, ale Ty nawet
    jadąc jako pierwszy masz wpływ na tych za Toba :)

    ;-)

  • 224. Data: 2012-07-05 23:15:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > To, że ktoś nie przestrzega przepisu, nie uprawnia Cię do wymuszania na
    > nim hamowania.

    Mam do tego takie samo prawo, jak on do niezachowania odstępu.

    > Jestem przeciwny

    No właśnie.

  • 225. Data: 2012-07-05 23:16:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Ależ on daje się wyprzedzić, tylko chamsko zajeżdża mu się potem drogę.

    Nie wiesz o czym piszesz, więc daj sobie siana.

  • 226. Data: 2012-07-05 23:18:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jt3v5s$hh9$...@i...gazeta.pl...

    > Jego łamanie prawa nie upoważnia Cię do wychowywania i karania.

    I odwrotnie też.
    Skoro on nie przestrzega prawa, to na jakiej podstawie żąda aby nikt mu nie
    wjeżdżał w niezachowany odstęp?
    Jedynym który powoduje, że musi gwałtowniej hamować jest on sam.

    > Trafisz na takiego co nie odpuści, będzie miał kamerę i udowodni Twoją
    > winę.

    Nie udowodni, co najwyżej dwie swoje.

    > Po co ryzykować i podnosić sobie i innym ciśnienie?

    Jak można kapeluszniczo wlec się za innymi kapelusznikami do końca
    świata.....
    Ale w sumie masz rację, dotyczy to również Ciebie, więc potraktuj to jako
    ostatnie ostrzeżenie - KAPELUSZ PLONK WARNING

  • 227. Data: 2012-07-05 23:19:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Nie możesz wychowywać innych.

    Nie będzie kapelusznik mnie pouczał, co ja mogę, a czego nie.
    Będę chciał - będę wychowywał.

  • 228. Data: 2012-07-05 23:20:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jt3vbj$nma$...@i...gazeta.pl...
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:5965054415$20120702153508@squadack.com...

    > Czyli spotkały się dwa chamy?

    Nie - tylko jeden.
    Z kapeluszem na durnym łbie.

  • 229. Data: 2012-07-06 00:08:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 4 Jul 2012, J.F wrote:

    > Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" napisał

    > Zgadza sie - spowalnia ten z samego przodu :-)

    Nie zgadza się w warunkach dyskutowanych w wątku.
    Marcin pisze o "wyprzedzającym", a nie "wyprzedzającym
    pierwszego".

    > Z tym ze wyprzedzenie drugiego w kolumnie opoznia jego szanse na
    > wyprzedzenie.
    > I to sie moze okazac zabiegiem nieoplacalnym dla reszty kolumny.

    Tak właśnie.

    > Wczesniejsze manewry wyprzedzania tych bardziej z tylu sa niemal bez
    > znaczenia ... tylko zeby sie nie okazalo ze tak sie wszyscy w kolko
    > wyprzedzaja, a z przodu jedzie traktor i jego nikt nie wyprzedza,

    Sprzeciw.
    Wyprzedzają go motocykliści i rowerzyści.
    :P

    pzdr, Gotfryd

  • 230. Data: 2012-07-06 10:13:32
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-07-05 16:42, Przemysław Czaja wrote:

    > Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik"

    > Zrozumiałem, ten z tyłu nie ma wpływu na Twoją prędkość, ale Ty nawet
    > jadąc jako pierwszy masz wpływ na tych za Toba :)

    Tak - wpływa na tych z tyłu, a na mnie wpływają Ci z przodu. Zatem aby
    nie jechać za kimś kto chce jechać wolno decyduje się go wyprzedzić :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik