  • 91. Data: 2012-06-24 19:28:20
    Temat: Re: Zadupizm a nowoczesne samochody.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:op.wgevwqiup8ku5w@radek-netbook...

    > Ale chyba nie to jest tematem watku? Zaczelo sie od wpieprzania tuz przed
    > maske, bo ktos MUSIAL wyprzedzac tam, gdzie niepowinien.

    A kto powiedział, że nie powinien?
    Kapelusznik, któremu przeszkadza sam fakt, że został wyprzedzony.
    Skoro można było bezpiecznie wjechać w odstęp, to znaczy że manewr był
    prawidłowy.
    A że zakłócał święty spokój kapelusza i jego radaru - takie życie.

  • 92. Data: 2012-06-24 19:29:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > bo zwykle wyprzedzanie z 40 pozycji krótkimi skokami nie ma wielkiego
    > sensu.

    Dla Ciebie.
    Normalni ludzie mają zdanie Twoje i innych kapeluszników w głębokim
    poważaniu.
    Jak mówicie, że to nie ma sensu, to oznacza, że jest dokładnie odwrotnie.

  • 93. Data: 2012-06-24 20:26:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:

    > Nie, o normalnej jeździe.
    > Ale tego w życiu nie pojmie kapelusznik, który dobrze się czuje jadąc
    > 70 km/h za innymi kapelusznikami.

    zdziwiłbyś się...

  • 94. Data: 2012-06-24 20:28:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
> [...]
    > poważaniu.
    > Jak mówicie, że to nie ma sensu, to oznacza, że jest dokładnie

    a jedź do diabła tylko nikogo ze sobą tam nei zabieraj...

  • 95. Data: 2012-06-24 20:49:39
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > bo zwykle wyprzedzanie z 40 pozycji krótkimi skokami nie ma wielkiego
    > sensu.

    40 pojazdów raczej nie wyprzedzisz "na raz", można tylko skokami.

    > a mówię to z własnego doświadczenia...

    Ja mam inne doświadczenie. Pomału przesuwam się do przodu i jestem wcześniej
    u celu.
    Praktyczne zawsze wyjeżdżając na drogę, jest się na "n-tej" pozycji w
    kolejce samochodów do celu podróży. Jeśli mogę wyprzedzić, to dlaczego mam
    tego nie robić?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 96. Data: 2012-06-24 20:51:30
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > prawidłowy.
    > A że zakłócał święty spokój kapelusza i jego radaru - takie życie.

    Ja rozumiem też wyprzedzanych. Wjechanie komuś metr przezd maskę nie jest
    bezpieczne. Nie można "na siłę" wciskać się w kolumnę.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 97. Data: 2012-06-24 21:17:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
> [...]
    > prawidłowy.
    > A że zakłócał święty spokój kapelusza i jego radaru - takie życie.

    hm... nie każdy kto nie ma problemów z testosteronem jest kapelusznikiem :)

  • 98. Data: 2012-06-24 21:27:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello yabba,

    Sunday, June 24, 2012, 8:51:30 PM, you wrote:

    [...]

    > Ja rozumiem też wyprzedzanych. Wjechanie komuś metr przezd maskę nie jest
    > bezpieczne. Nie można "na siłę" wciskać się w kolumnę.

    Ale jeśli musisz wjechac komuś "metr przed maskę", to znaczy to, ze
    ten ktoś nie utrzymywal bezpiecznego odstępu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 99. Data: 2012-06-24 21:30:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Jun 2012 21:27:43 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Ale jeśli musisz wjechac komuś "metr przed maskę", to znaczy to, ze
    > ten ktoś nie utrzymywal bezpiecznego odstępu.

    Albo ty wyprzedzales nie zauwazajac ze nie ma miejsca na manewr :-)

    J.

  • 100. Data: 2012-06-24 21:35:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Ja rozumiem też wyprzedzanych. Wjechanie komuś metr przezd maskę nie jest
    > bezpieczne. Nie można "na siłę" wciskać się w kolumnę.

    Niech kapelusz zachowa bezpieczny, odstęp i przyhamuje odpowiednio wcześnie,
    to nie będzie miał problemu.
    A jak woli udawać zaskoczonego, że ktoś po wyprzedzeniu go wjeżdża przez
    niego - to z reklamacjami do rodziców, za brak rozumu.