  • 71. Data: 2010-11-12 10:28:14
    Temat: Re: durnym trolom mowimy stanowcze nie
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-12 10:00, Semir pisze:

    > jak nie masz nic do powiedzenia, to po co otwierasz japę?

    Trochę kultury pisowsko-lprowski (albo uprowski) jełopie. Zwłaszcza, gdy
    wchodzisz między ludzi.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 72. Data: 2010-11-12 10:56:09
    Temat: Re: Zabójczy nakaz jazdy na światłach - nowe fakty
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    "Arek (G)" napisal:
    > Ta rozmowa musi raz na jakiś czas wrócić. Co z tego, że za każdym razem
    > się udowodni światłofobom, że bzdury wypisują. Jak pozmieniają nicki i
    > wracają po paru miesiącach i zaczynają swoje od początku.

    Kiepska erystyka. Odwracając twoją poetykę:

    Ta rozmowa musi wrócić. Co z tego, że za każdym razem udowodni
    się światłofilom, że bzdury wypisują, że jedynym uzasadnieniem
    tego bzdurnego przepisu były potrzeby budżetowe i fanatyzm
    grupki 'użytecznych idiotów'. Po paru miesiącach zaczynają
    swoje od początku.

    Pasuje?

    A przepis jest idiotyczny nie dlatego, że nakazuje jazdę na
    światłach, ale z powodu, że nakazuje ją zawsze i wszędzie niezależnie
    od warunków pogodowych. I to jest piramidalny idiotyzm.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 73. Data: 2010-11-12 10:57:22
    Od: "Semir" <s...@W...gazeta.pl>

    Przembo <x...@x...xx> napisał(a):

    > manipulowanie statystyką :)
    >
    > Pozdr

    HAHAHAH
    Dla ciebie nawet jak ktoś napisze 2+2=4 to pewnie nieprawda.

  • 74. Data: 2010-11-12 10:58:41
    Od: "Semir" <s...@g...pl>

    Marcin \Kenickie\ Mydlak <e...@3...lp> napisał(a):

    > TrochÄ&#65533;kultury pisowsko-lprowski (albo uprowski) jeĹ&#65533;pie.
    ZwĹ&#65533;szcza, gdy
    > wchodzisz miÄ&#65533;zy ludzi.

    Kultura polega między innymi na tym, że jezeli się nie ma nic do powiedzenia
    na dany temat, to się siedzi cicho.

  • 75. Data: 2010-11-12 10:59:59
    Temat: Re: Zabójczy nakaz jazdy na &#65533;iatłach - nowe fakty
    Od: "Semir" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przembo <x...@x...xx> napisał(a):

    > A Ty w której gupie jesteś, jaki trzeba mieć poziom umysłowy żeby w dyskusji
    > kogoś zwyzywać od debili bo ośmielił się mieć inny pogląd? Przyznam że nie
    > spodziewałem się po Tobie tyle samokrytycyzmu... ale doceniam że widzisz
    > swoje ułomności i ich przyczyne.

    Dyskusja to wymiana argumentów - wy takich nie macie.

  • 76. Data: 2010-11-12 11:27:39
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Semir* w wiadomości news:ibj322$qlc$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > HAHAHAH
    > Dla ciebie nawet jak ktoś napisze 2+2=4 to pewnie nieprawda.

    Kolejny raz pokazujesz swój jakże wysoki poziom... mnie w podstawówce uczyli
    jak pisać "Ciebie", "Tobie"... coś pisałeś o szkołach prywatnych vs.
    porządne liceum - jak można było dobrnąć do tego etapu nie przechodząc
    połowy podstawówki?

    A w kwestii meritum jeśli branie pod uwagę wszystkich zarejestrowanych aut
    do obliczeń, zakładanie że wszystkie jeżdżą i do tego zawsze w dzień, że
    nigdy nikt nie jeździł w okresie od początku listopada do końca lutego to
    rzetelne podejście do tematu to gratuluje. Pomijam już fakt, że nie zadałeś
    sobie trudu by sprawdzić jak wyglądała wypadkowa tendencja w rozbiciu na
    poszczególne miesiące, ale to rozumiem bo nie pasuje do schematu... Ja nie
    będę udowadniał że świecenie ma sens, ale wskazanie bzdur które tworzą
    przeciwnicy nakazu jest dalece wskazane.

    Pozdr

  • 77. Data: 2010-11-12 11:31:51
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Semir* w wiadomości news:ibj36v$rar$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > Dyskusja to wymiana argumentów - wy takich nie macie.

    Ciekawe, podpieranie się niepełnymi informacjami i ich wybiórcze
    przyjmowanie to już jest argument? Wyszukiwanie argumentów odpowiadającym te
    jakie prezentujesz to zniżenie się do Twojego poziomu, a wierze że tu
    pokonasz niemal każdego doświadczeniem.

    Pozdr :)

  • 78. Data: 2010-11-12 11:43:56
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-11-12 08:17, Semir pisze:

    > Udowodnić? A ty coś udowodniłeś prostaku?

    Zwykle takie teksty stosujecie na koniec, kiedy kończą Wam się
    argumenty. Widzę, że tym razem skończyły się na początku:)

    A.

  • 79. Data: 2010-11-12 11:44:57
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-11-12 10:56, Jacek_P pisze:
    [...]
    > A przepis jest idiotyczny nie dlatego, że nakazuje jazdę na
    > światłach, ale z powodu, że nakazuje ją zawsze i wszędzie niezależnie
    > od warunków pogodowych. I to jest piramidalny idiotyzm.

    Tak oczywiście.

    A.

  • 80. Data: 2010-11-12 11:46:51
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-11-12 08:16, Semir pisze:

    > Która większość? Twoja, debilu?
    <ciach bzdury>

    Poziom argumentacji porównywalny do kultury.

    Czyżby kolejny wysyp dzieci neostrady, a może to już następne pokolenie?

    A.