  • 61. Data: 2010-11-12 09:22:44
    Temat: Re: Zabójczy nakaz jazdy na światłach - nowe fakty
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Nov 2010 07:19:16 +0000 (UTC), Semir wrote:

    >11 lat to mało?

    Szczegolnie ze przez poprzednie lata roznie bylo.
    Ale od 2004 roku mamy mniej wiecej stabilna sytuacje - staly doplyw
    samochodow, brak znaczacych zmian w prawie, i oddane do uzytku ..
    400km autostrad ?
    Tylko swiatla sie zmienily.

    J.

  • 62. Data: 2010-11-12 09:35:23
    Temat: Re: Zabójczy nakaz jazdy na &#65533;iatłach - nowe fakty
    Od: "Semir" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Ale od 2004 roku mamy mniej wiecej stabilna sytuacje - staly doplyw
    > samochodow, brak znaczacych zmian w prawie, i oddane do uzytku ..

    Niektórym napiszesz czarno na białym, a oni dalej swoje.
    To tacy wiejscy filozofowie, dla których ziemia jest płaska, bo tak ją widzą,
    a poza tym jakby była okrągła, to by wszyscy pospadali.
    Skończy toto prywatną szkółkę, po której jest się większym debilem, niż po
    dobrym liceum, ale uważa się za nie wiadomo jakiego inteligenta.
    Jednak dawniej wyższe wykształcenie to było coś, przynajmniej gwarantowało
    jakiś poziom umysłowy.

  • 63. Data: 2010-11-12 09:44:39
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Może spaliła się dzisiaj?

    Dzisiaj spaliła się żarówka która od 2 tygodni nie świeciła?
    Jakieś zakrzywienie czasoprzestrzeni w tym 3mieście musi być......

  • 64. Data: 2010-11-12 09:56:02
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *CeSaR* w wiadomości news:ibiumk$gs3$1@news.onet.pl napisał(a):
    > Dzisiaj spaliła się żarówka która od 2 tygodni nie świeciła?
    > Jakieś zakrzywienie czasoprzestrzeni w tym 3mieście musi być......

    W 3mieście z żarówkami jest tragedia, z 7 lat temu rano włączyłem wszystkie
    światła i sprawdziłem czy wszystko działa, było ok. Zrobiłem 2 kilometry i
    na pierwszym przeglądzie rejestracyjnym w tym autku diagnosta stwierdził
    niesprawne oświetlenie i nie podbił przeglądu do czasu usunięcia usterki...
    2 tygodnie to nic, u mnie konsekwancje nakazu świecenia wystąpiły kilka lat
    wcześniej... :p

    Pozdr

  • 65. Data: 2010-11-12 09:58:39
    Od: "Semir" <s...@W...gazeta.pl>

    CeSaR <a...@m...com> napisał(a):

    > Dzisiaj spaliła się żarówka która od 2 tygodni nie świeciła?
    > Jakieś zakrzywienie czasoprzestrzeni w tym 3mieście musi być......

    Gdzie jest mowa o dwóch tygodniach?

  • 66. Data: 2010-11-12 09:59:45
    Od: "Semir" <s...@W...gazeta.pl>

    Przembo <x...@x...xx> napisał(a):

> [...]
    > 2 tygodnie to nic, u mnie konsekwancje nakazu świecenia wystąpiły kilka lat

    Oj dzieci, dzieci. Uzupełnilibyście lepiej braki w wykształceniu, zamiast się
    ośmieszać publicznie.

  • 67. Data: 2010-11-12 10:00:43
    Temat: Re: durnym trolom mowimy stanowcze nie
    Od: "Semir" <s...@g...pl>

    Arek (G) <a...@b...pl> napisał(a):

    > Neelix, zrobiłeś już PJ, bo dawno Ciebie nie było? Czy nowa wersja nfs
    > wyszła?
    >
    > A.

    jak nie masz nic do powiedzenia, to po co otwierasz japę?

  • 68. Data: 2010-11-12 10:08:44
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Semir* w wiadomości news:ibiu8a$c5e$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
> [...]
    > dobrym liceum, ale uważa się za nie wiadomo jakiego inteligenta.
    > Jednak dawniej wyższe wykształcenie to było coś, przynajmniej gwarantowało

    A Ty w której gupie jesteś, jaki trzeba mieć poziom umysłowy żeby w dyskusji
    kogoś zwyzywać od debili bo ośmielił się mieć inny pogląd? Przyznam że nie
    spodziewałem się po Tobie tyle samokrytycyzmu... ale doceniam że widzisz
    swoje ułomności i ich przyczyne.

    Pozdr

  • 69. Data: 2010-11-12 10:09:57
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Semir* w wiadomości news:ibivjv$g54$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > Gdzie jest mowa o dwóch tygodniach?

    Jesteś taki światły i nie zauważyłeś? Ale nie dziwi mnie to biorać pod uwage
    wybiórcze postrzeganie i manipulowanie statystyką :)

    Pozdr

  • 70. Data: 2010-11-12 10:11:30
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Semir* w wiadomości news:ibivm1$g8i$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > Oj dzieci, dzieci. Uzupełnilibyście lepiej braki w wykształceniu,
    > zamiast się ośmieszać publicznie.

    Skończyły sie argumenty jak widze :) Zaraz inne osoby w watku zwyzywasz?
    Może siła argumentu i argument siły to nie to samo, ale nie krępuj się :)

    Pozdr