  • 1. Data: 2010-12-03 07:43:52
    Temat: Zablokowana droga Kat-Sosnowiec - kiedy zrobia porzadek z TIRami ???
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Niestety, i to na dłużej zablokowana, kabina Scanii praktycznie
    skasowana cała ... objazdy w okolicy zatkane kompletnie.

    Kiedy w końcu ktoś zrobi porządek z tymi dużymi mobilkami ??? Czy
    najpierw muszą być zablokowane drogi, całe miasta, makabryczne wypadki ?
    Gdzie ta nasza "policja" ??? Barany najczęściej jeżdżą środkowym pasem,
    na gładkich "uniwersalnych" oponach.

    Pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 2. Data: 2010-12-03 08:31:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-12-03 07:43, Grzegorz pisze:
> [...]
    > najpierw muszą być zablokowane drogi, całe miasta, makabryczne wypadki ?
    > Gdzie ta nasza "policja" ??? Barany najczęściej jeżdżą środkowym pasem,

    Oho, już mamy skutki medialnej nagonki...

  • 3. Data: 2010-12-03 08:36:33
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello Artur Maśląg !:

    > Oho, już mamy skutki medialnej nagonki...

    A ja myślałem że zimowe opony rzeczywiście lepiej się na śniegu i lodzie
    sprawują od gładkich letnich. No popatrz,m chyba i ja przez te 3/4 mln
    km dawałem się mediom nabierać :-D !

    A co do nagonki - widziałem, mam CB i chyba odrobinkę rozumku, jak Kubuś
    Puchatek ;-)

    pzdrw
    --
    Grzegorz

  • 4. Data: 2010-12-03 08:40:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-12-03 08:36, Grzegorz pisze:
    > Hello Artur Maśląg !:

    > A ja myślałem że zimowe opony rzeczywiście lepiej się na śniegu i lodzie
    > sprawują od gładkich letnich. No popatrz,m chyba i ja przez te 3/4 mln
    > km dawałem się mediom nabierać :-D !

    Owszem - nabierasz się nadal.

    > A co do nagonki - widziałem, mam CB i chyba odrobinkę rozumku, jak Kubuś
    > Puchatek ;-)

    Jak masz tę odrobinkę rozumku, to się zastanów, czemu np. autobusy
    przegubowe się składały w miastach...

    Np.
    http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,autobusy-q
    uot-lamia-sie-w-pol-quot-quot-jest-potwornie-slisko-
    quot-,13642.html

  • 5. Data: 2010-12-03 09:54:15
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 03 Dec 2010 07:43:52 +0100, Grzegorz napisał(a):

    > Niestety, i to na dłużej zablokowana, kabina Scanii praktycznie
    > skasowana cała ... objazdy w okolicy zatkane kompletnie.

    Wypadek jak wypadek, ale że z drugiej strony cała trasa zablokowana, bo se
    każdy musi popatrzeć, to niepojęte jest :(

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 6. Data: 2010-12-03 10:24:44
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello Artur Maśląg !:

    > Owszem - nabierasz się nadal.

    Owszem - ale raczej nabijam się z Ciebie. Różnica między letnimi a
    zimowymi jest ogromna ... jeśli tego nie wiesz, to nie powinieneś w
    ogóle auta prowadzić. W ciężarowych różnica ta jest mniejsza, ale jest.

    > Jak masz tę odrobinkę rozumku, to się zastanów, czemu np. autobusy
    > przegubowe się składały w miastach...

    Ikarusy z napędem na środkową oś czy nowe z napędem w tylnej części ?
    Zależnie od napędu łamię się "inaczej"...

    > Np.
    > http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,autobusy-q
    uot-lamia-sie-w-pol-quot-quot-jest-potwornie-slisko-
    quot-,13642.html

    No to dobie popatrz, na czym i po czym jeżdżą.

    Ale jak nie wierzysz, to załóż sobie letnie każcie i zrób test hamowania
    na śniegu, a potem na zimowych. A najlepiej pozostać przed telewizornią,
    bo z taką wiedzą lepiej się na zaśnieżonych drogach nie pokazuj :-D !

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 7. Data: 2010-12-03 10:40:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-12-03 10:24, Grzegorz pisze:
    > Hello Artur Maśląg !:

    > Owszem - ale raczej nabijam się z Ciebie.

    Naprawdę? Fakt, to pewnie tak samo łatwe jak uleganie medialnej
    nagonce...

    > Różnica między letnimi a
    > zimowymi jest ogromna ... jeśli tego nie wiesz, to nie powinieneś w
    > ogóle auta prowadzić.

    Jak już chcesz coś napisać, to może zdecyduj się o czym będziesz pisał.

    > W ciężarowych różnica ta jest mniejsza, ale jest.

    Wiesz coś na ten temat?

    > Ikarusy z napędem na środkową oś czy nowe z napędem w tylnej części ?
    > Zależnie od napędu łamię się "inaczej"...

    Owszem, zastanów się co było przyczyną 'łamania' się składów.

    > No to dobie popatrz, na czym i po czym jeżdżą.

    No nareszcie.

    > Ale jak nie wierzysz, to załóż sobie letnie każcie i zrób test hamowania
    > na śniegu, a potem na zimowych.

    Kapcie to ja noszę ewentualnie w domu i tam nie ma różnicy.

    > A najlepiej pozostać przed telewizornią,
    > bo z taką wiedzą lepiej się na zaśnieżonych drogach nie pokazuj :-D !

    Właśnie widzę skąd czerpiesz wiedzę...

  • 8. Data: 2010-12-03 17:32:43
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    On Fri, 03 Dec 2010 08:40:31 +0100, Artur Maśląg wrote:

> [...]
    >
    > Np.
    > http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,autobusy-q
    uot-lamia-sie-w-pol-quot-quot-jest-potwornie-slisko-

    Widac nie przewidzieli takich warunkow przy projektowaniu.
    Dzisiejsze przegubowce to pchacze - silnik w drugim czlonie, ostatnie kola
    napedowe. A ze przegub byl za slaby, to przy probie przepchniecia ciezkiego
    przodu autobusu, przegub sie zlamal.

    W Ikarusach problem nie wystepuje, no naped jest w przednim czlonie.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 9. Data: 2010-12-03 17:41:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-12-03 17:32, Rafał Grzelak pisze:

> [...]
    > przodu autobusu, przegub sie zlamal.
    >
    > W Ikarusach problem nie wystepuje, no naped jest w przednim czlonie.

    Brawo za znajomość pewnych szczegółów technicznych autobusów, ale
    problem tkwi w przyczynie tego zamieszania - jest to nawet opisane
    w tym materiale. Co do Ikarusów - owszem, może się nie łamały, ale
    nie mogły wyjechać z przystanków....

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 10. Data: 2010-12-03 20:55:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 03 Dec 2010 08:31:25 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Oho, już mamy skutki medialnej nagonki...

    Cóż, ciągnik wart kilkaset tysięcy, naczepa tak samo.
    A na łańcuchy to już kaski nie ma.

    --