  • 1. Data: 2010-12-03 02:20:20
    Temat: Hurtownia części samochodowych w Łodzi - POTAK
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    Jakby ktoś chciał tam coś kupić to już relacjonuje. Byłem drugi raz i
    spodziewałem się stosunkowo niemiłej obsługi po ostatnim i rozmowie
    przez telefon, gdzie facet najlepiej zamiast - Słucham? - mówił by
    pewnie - Czego? Ale po wejściu i zauważeniu przy ladzie takiego grubego
    gościa możecie się spodziewać:

    - żadnego "Dzień dobry" w odpowiedzi, za to wzrok za lady - "Czego ku*wa"

    - resztę jak rzucił na ladę, tak że trzeba było pozbierać na kole o
    średnicy 30cm, to myślałem że się przewidziałem albo dostał chwilowo
    skurczu ręki

    - ale gdy "łaskawie" rzucił mi z odległości 1,5m od lady siatkę na
    części i ta poleciała po ladzie wprost pod moje nogi, a gość sobie
    poszedł na zaplecze dorzucając - tylko szybko, bo już zamykamy - to
    myślałem że zaraz rzucę tym sprzętem w niego!

    ZERO kultury jakiejkolwiek, prostactwo, chamstwo i w życiu nie byłem tak
    niemile obsługiwany.

    Nie wiem ile tam trzeba wydać, ale wcześniej kupowałem części do wydechu
    za 190zł, wczoraj mechanizm wycieraczek za 80zł. Jedyna różnica jaką
    zauważyłem, to że wtedy nikt nie rzucał, a położył na ladzie siatkę.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2010-12-07 00:50:09
    Temat: Re: Hurtownia części samochodowych w Łodzi - POTAK
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem ile tam trzeba wydać, ale wcześniej kupowałem części do wydechu
    > za 190zł, wczoraj mechanizm wycieraczek za 80zł. Jedyna różnica jaką
    > zauważyłem, to że wtedy nikt nie rzucał, a położył na ladzie siatkę.

    Widocznie kapitalizm jeszcze do nich nie dotarł. Ale nie żal sie tutaj,
    tylko zadzwoń do jakiegoś szefa/kierownika. No chyba, że Cię właśnie on
    obsługiwał, w takim wypadku omijaj szerokim łukiem w przyszłości.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi