  • 11. Data: 2010-12-03 22:19:31
    Temat: Re: Zablokowana droga Kat-Sosnowiec - kiedy zrobia porzadek z TIRami ???
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Grzegorz

    > A ja myślałem że zimowe opony rzeczywiście lepiej się na śniegu i lodzie
    > sprawują od gładkich letnich. No popatrz,m chyba i ja przez te 3/4 mln
    > km dawałem się mediom nabierać :-D !

    Futrzak zna tylko jedną przyczynę wypadków -- nadmierną prędkość.

    --
    ignorance is bliss

  • 12. Data: 2010-12-03 22:30:37
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-12-03 22:19, to pisze:
    > begin Grzegorz

    > Futrzak zna tylko jedną przyczynę wypadków -- nadmierną prędkość.

    Teraz to udowodnij - najlepiej w kontekście tego wątku...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 13. Data: 2010-12-04 14:41:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > Teraz to udowodnij - najlepiej w kontekście tego wątku...

    Sam to udowadniasz od dawna swoimi wypowiedziami.

    --
    ignorance is bliss

  • 14. Data: 2010-12-04 22:41:49
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-03, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Cóż, ciągnik wart kilkaset tysięcy, naczepa tak samo.

    Nowy. Nie wszystkie są nowe.

    > A na łańcuchy to już kaski nie ma.

    W małych firmach często nie ma, a przydatne są tylko kilka razy w roku.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 15. Data: 2010-12-05 01:59:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 04 Dec 2010 22:41:49 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Nowy. Nie wszystkie są nowe.

    Używki dalej w cenie ponad sto tysiaków.

    > W małych firmach często nie ma, a przydatne są tylko kilka razy w roku.
    Wybacz, ale ryzykowanie kosztu wyciągania całego zestawu z rowu przy
    koszcie zakupu łańcuchów mówi, że jednak opłaca się je mieć.

    --
    ___________ (R)

  • 16. Data: 2010-12-05 18:42:00
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-05, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Używki dalej w cenie ponad sto tysiaków.

    Ale już nie dwa razy kilkaset.

    > Wybacz, ale ryzykowanie kosztu wyciągania całego zestawu z rowu przy
    > koszcie zakupu łańcuchów mówi, że jednak opłaca się je mieć.

    Ile firm transportowych prowadziłeś?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 17. Data: 2010-12-05 19:11:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 18:42:00 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Ile firm transportowych prowadziłeś?

    A co to ma do rzeczy? Ty też ani jednej.

    --
    ___________ (R)

  • 18. Data: 2010-12-05 21:49:20
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-05, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > A co to ma do rzeczy? Ty też ani jednej.

    Kilka znam z bliska i wiem, że wydatek kilku tysięcy złotych na
    łańcuchy, które mogą się przydać - ale wcale nie koniecznie to jest duży
    wydatek.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 19. Data: 2010-12-05 23:15:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 21:49:20 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Kilka znam z bliska i wiem, że wydatek kilku tysięcy złotych na
    > łańcuchy, które mogą się przydać - ale wcale nie koniecznie to jest duży
    > wydatek.

    A teraz po polsku poproszę.

    --

  • 20. Data: 2010-12-06 00:19:44
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-05, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > A teraz po polsku poproszę.

    Dla wielu firm koszt zakupu łańcuchów jest wysoki. Ich właściciele
    oceniają, że jest wyższy niż ryzyko przestoju spowodowanego brakiem
    łańcuchów. Zrozumiałeś?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski