  • 11. Data: 2009-02-27 10:55:58
    Temat: Re: ZDRADA POLACY, ZDRADA...[OT] przepraszam ;-)
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    Użytkownik "Watson" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:go8g73$7uv$1@inews.gazeta.pl...

    > Ogon czyli masz satysfakcję.
    > Ja tez mam we franku kredyt. Tak popajacowalem.
    > Sam wybralem ta forme, a teraz płace.
    > Ale jestem przekonany ze placil bym mniej gdybysmy zrobili to samo co
    > Slowacja.
    >
    > To w kontekscie wypowiedzi autora watku, jestem zdrajca.
    > BO WOLAŁBYM ZARABIAC W SILNEJ WALUCIE.
    > Bo nasza jest tak samo jak z kielbasą - przegoniła juz ...

    Watson ja sie z Tobą zgadzam - ale nie chciałbym zeby moja kasa zostala
    podzielona przez 5 i zamieniona na euro.
    Euro tak ale nie za wszelka cene i chyba nie w tym momencie w takim razie.
    A co do mojej poprzewdniej wypowiedzi to chodzilo o to ze w czym zarazbiasz
    w tym zaciagasz kredyt. Jezeli robisz inaczej jestes zwyklym hazardzistą.

    OGONek~

    ps. Nie mam zadnej satysfakcji. Zal mi tych co brali kredyty w walutach.
    Udało mi sie przekonac pare osób zeby tego błedu nie popełniali. Mialem za
    to niezla zjebke przez 2 lata - teraz mnie całuja po rękach.

  • 12. Data: 2009-02-27 11:02:14
    Od: fv <f...@c...com>

    OGONek~ wrote:
    > podzielona przez 5 i zamieniona na euro.

    +-----------+
    | NIE |
    | KARMIĆ |
    | TROLLA |
    +-----------+
    | |
    | |
    .\|.||/..

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 13. Data: 2009-02-27 11:08:29
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości

    > +-----------+
    > | NIE |
    > | KARMIĆ |
    > | TROLLA |
    > +-----------+
    > | |
    > | |
    > .\|.||/..

    [zieeeew...]

    --
    OGONek~

  • 14. Data: 2009-02-27 11:19:12
    Od: <t...@p...pl>

> [...]
    > za
    > to niezla zjebke przez 2 lata - teraz mnie całuja po rękach.

    To skad tyle jady w tych Twoich wypocinach skoro nie masz satysfakcji?
    Oczywiscie ze wolalbym byc w strefie Euro i miec stabilna walute.
    Brac kredyt w zlotowkach? Coz, jezeli brales kredyt we CHF pol roku temu i
    byl to kredyt na ok 2-5 lat to faktycznie jestes w dupie. Ale wez pod uwage,
    ze kredyt na dom z reguly bieze sie na jakies 30 lat. I w tej perspektywie
    przekoani przez Ciebie znajomi moga jednak byc w plecy na zlotowkach.

    Kristofforo

    -- Orange Rims Speed Triple--

  • 15. Data: 2009-02-27 11:39:35
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    Użytkownik <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...

> [...]
    > ze kredyt na dom z reguly bieze sie na jakies 30 lat. I w tej perspektywie
    > przekoani przez Ciebie znajomi moga jednak byc w plecy na zlotowkach.

    Nie sadze zeby byli w dupie. Zauwaz ze kapital kredytu w zlotówkach zżera
    inflacja. Kapitał w walucie w mniejszym stopniu. Trzeba to traktować razem a
    nie robic wyliczenia w cyferkach złotówek. Oczywiscie to ze frank teraz
    kosztuje tak drogo nie musi byc wieczne. Generalnie nie nalezywpadac w
    panike i dalej go splacac.

    Jest inne zagrozenie - biorac kredyt w walucie ryzykowales ze wartosc
    zadluzenia przebije cene nieruchomosci - czyli moze byc tak ze teraz nawet
    gdybys ja sprzedal nie spalcisz calego kredytu i bedziesz mial komornika do
    konca zycia na glowie. W złotówkach takie ryzyko bylo duzo mniejsze i
    zalezne tylko od wahania ceny nieruchomosci na rynku. Jak widac na obecnym
    przykladzie ludzie ktorzy zaciagneli kredyty w zeszlym roku teraz maja o 50%
    wieksze zadluzenie.
    Nie maja teraz zadnej mozliwosci ruchu. Sprzedaz nie wyzwoli ich z
    zadluzenia. Sa równiez trzepani spreadem co do wysokosci którego nie bylo
    zadnych zapisów w umowie. Generalnie pełna porażka. Ja wzialem kredyt w
    którego umowie bylo zawarte ze mam wibor3M + 1% marzy i sobie spie
    spokojnie. Zarabiam tyle ile zarabialem wiec mam pewnosc ze mnie stac na
    splate, w razie czego sprzedam nieruchomosc i bede rozliczony z bankierami.
    Ryzyko duzo mniejsze.

    OGONek~~

    ps. Jad sie wzial z Twojego "pajacu" którego uzyles na wstepie poprzedniej
    wypowiedzi, bo to jest tylko _Twoja_ wina ze brales w walucie.

  • 16. Data: 2009-02-27 13:45:14
    Od: Small <d...@a...pl>

> [...]
    > splate, w razie czego sprzedam nieruchomosc i bede rozliczony z bankierami.

    No i wszyscy juz zrozumieli dlaczego kolega tak sie podniecil tematem.
    Chcial po prostu napisac, ze jest z nas najmadrzejszy i cytuje: "sobie
    spie spokojnie" Tylko nie zasnij na wieki chwali-pieto.

    ps. 8 stopni na dworze i powoli wyglada sloneczko. Wiosna.

    Small
    GSX750F

  • 17. Data: 2009-02-28 07:15:30
    Od: "OGONek~" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Small" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

    Oczywiscie mało zrozumiales z tego co napisalem :(

    Ale faktycznie wiosna wkrótce, bura suka idzie sie jebać i będzie miło.

    --
    OGONek~

  • 18. Data: 2009-02-28 09:02:51
    Od: "doomin13 " <d...@g...pl>

    taaaaaaaa
    a wziales pod uwage to ze wielu ludzi nie mialo zdolnosci kredytowej w zlotowkach?
    z powodu wysokosci ich oprocentwania
    i nie mialo wyjscia?
    i tak to zupelnie OT

    doomin13

  • 19. Data: 2009-02-28 10:08:42
    Temat: Re: ZDRADA POLACY, ZDRADA...
    Od: Terror <t...@s...scigacz.pl>

    Dnia 27-02-2009 o 11:09:58 huck <2...@w...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisa? w
    > wiadomo?ci
    > wpierdalaj
    > huck

    nie przejmuj się:
    http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/brows
    e_frm/thread/1c6671d0c08aa5c6?hl=pl&ie=UTF-8&oe=utf-
    8&q=panslavista

    --
    Trr | B12 | X360 | PSP | GG: 52182

  • 20. Data: 2009-02-28 14:31:34
    Od: Marek Borowski <m...@l...pl>

    doomin13 wrote:
    > taaaaaaaa
    > a wziales pod uwage to ze wielu ludzi nie mialo zdolnosci kredytowej w zlotowkach?
    > z powodu wysokosci ich oprocentwania
    > i nie mialo wyjscia?
    To nie powinny brac kredytu. Jak byl im zaproponowal hipotetyczna rate
    rosnaca to tez by wzieli ile fabryka dala ?. Niech teraz nie placza,
    ryzyko kursowe jest czyms oczywistym.

    Pozdr

    Marek

    BTW: Ciekaw jestem jaka beda mieli mine jak oprocentowanie frankow wroci
    do normy (bo 0.5 % to nie jest normalne) a kurs pozostanie ten sam.