  • 1. Data: 2010-10-01 14:34:31
    Temat: Wyniki Konkursu Fotograficznego NG
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    Może ktoś wie, jakimi kryteriami kierowali się jurorzy 6 edycji Wielkiego
    Konkursu Fotograficznego National Geographic Polska przy wyborze
    nagrodzonych prac? Ja jakoś tego nie potrafię zrozumieć :(

    http://www.national-geographic.pl/artykuly/pokaz/wyn
    iki-6-wielkiego-konkursu-fotograficznego-national-ge
    ographic-polska/

  • 2. Data: 2010-10-01 14:48:55
    Temat: Re: Wyniki Konkursu Fotograficznego NG
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > http://www.national-geographic.pl/artykuly/pokaz/wyn
    iki-6-wielkiego-konkursu-
    fotograficznego-national-geographic-polska/

    Pająk i hipopotamy podobają mi się.

    marek

  • 3. Data: 2010-10-01 15:12:31
    Od: "vurt" <v...@g...pl>

    Użytkownik "kuba_k1" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    > http://www.national-geographic.pl/artykuly/pokaz/wyn
    iki-6-wielkiego-konkursu-fotograficznego-national-ge

    Napisz, które konkretnie zdjęcie twoim zdaniem jest słabe, bo ja takich nie
    widzę.
    Ogólnie poziom jest wysoki i niektóre zdjęcia są intrygujące, cóż można
    chcieć więcej ?

    pozdro

    vurt

  • 4. Data: 2010-10-01 15:37:42
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

> [...]
    >
    > http://www.national-geographic.pl/artykuly/pokaz/wyn
    iki-6-wielkiego-konkursu-fotograficznego-national-ge

    Nie zawsze amator rozumie profesjonaliste, najlepiej jakybs sie spytał jury.

  • 5. Data: 2010-10-01 20:11:08
    Temat: Odp: Wyniki Konkursu Fotograficznego NG
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    Użytkownik "kuba_k1" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > Może kto? wie, jakimi kryteriami kierowali się jurorzy 6 edycji Wielkiego
    > Konkursu Fotograficznego National Geographic Polska przy wyborze
    > nagrodzonych prac? Ja jako? tego nie potrafię zrozumieć :(
    --------------------
    A możesz tak konkretniej? Co dokładnie Ci się nie podoba?
    Tylko nie mów, że wszystkie.

    > http://www.national-geographic.pl/artykuly/pokaz/wyn
    iki-6-wielkiego-konkursu-fotograficznego-national-ge
    ographic-polska/
    ------------------------
    A ja się z jury prawie zgadzam, jedynie "Gdańsk nocą" mi się nie podoba.
    Może na większym formacie wygląda lepiej, ale na tej miniaturce to nic
    ciekawego.

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Makrofotografii: www.stopa.cso.pl

  • 6. Data: 2010-10-02 01:54:27
    Temat: Re: Odp: Wyniki Konkursu Fotograficznego NG
    Od: M <m...@i...pl>

    moze masz inny gust ;) a co np Ci sie podoba? podeslij linka...
    Mi tez nie wszystkie pasuja, ale wiekszosc jest co najmniej dobra a sa
    tez b. dobre ....

  • 7. Data: 2010-10-02 05:12:39
    Od: SQ9HHL <k...@i...pl>

    W dniu 02.10.2010 03:54, M pisze:

    > moze masz inny gust ;) a co np Ci sie podoba? podeslij linka...
    > Mi tez nie wszystkie pasuja, ale wiekszosc jest co najmniej dobra a sa
    > tez b. dobre ....

    Witam
    Napiszę tak. Zdjęcie może być dobre i dobre. Zależy co oceniamy. Zdjęcie
    może być dobre technicznie ale musi mieć jeszcze to coś.
    Ja poniekąd zgadzam się z założycielem tego tematu.
    Obejrzałem je wszystkie nie zatrzymując się przy żadnym na dłużej.
    W żadnym nie było niczego co przykuło by moją uwagę. Ot takie pstryczki
    ze świata.

  • 8. Data: 2010-10-02 16:15:52
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    fotki i tak są lepsze niż rok temu!
    Są słabsze, ale są też bardzo dobre.
    Dla mnie najlepsze to te hipcie w czasie deszczu (i to zacinającego).
    Wiecie ile musiał "wycierpieć" fotograf, żeby zrobić takie ujęcie.

    Nie rozumiem jednego - dlaczego w konkursie, gdzie w nazwie na końcu
    jest słowo Polska są oceniane fotografie z całego świata? Przecież
    taki konkurs powinien być reklamą Polski i polskich fotografów. Ale
    być może, pani Wojciechowska jest zdania, że w Polsce nie można zrobić
    dobrych fotografii i należy promować te zagraniczne.
    Tylko tyle, że fotka z żyrafą/bizonem/lwem/innym jest na pewno
    ciekawsza dla Polaka, niż to co może zobaczyć w Polsce.
    Tak więc należy jeździć na fotosafari - nagrody murowane.

    Pozdrawiam
    Les

  • 9. Data: 2010-10-02 16:20:01
    Od: Les <s...@p...fm>

    I jeszcze mi się przypomniało:
    pająk jest może fajny, bo zagraniczny
    Tak naprawdę technika, jaką posłużył się autor jest słaba - błyśnięcie
    lampą na "modela", tło wyszło czarne. Łatwizna.
    Na początku mojego :makrofotografowania" tak właśnie robiłem fotki -
    teraz takie odrzucam, bo tło bardzo dużo wnosi do fotografii - musi
    być odpowiednio rozmyte i skomponowane z głównym tematem.
    No, ale o gustach się nie dyskutuje!

    Pozdrawiam
    Les

  • 10. Data: 2010-10-02 16:52:30
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > teraz takie odrzucam, bo tło bardzo dużo wnosi do fotografii - musi
    > być odpowiednio rozmyte i skomponowane z głównym tematem.

    Pająk to wuzerunek Zeusa;)

    marek