eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWtrysk leje do przelewu - czy to oznacza że na pewno leje też za duzo do komory spalania?Wtrysk leje do przelewu - czy to oznacza że na pewno leje też za duzo do komory spalania?
  • Data: 2010-08-21 17:55:24
    Temat: Wtrysk leje do przelewu - czy to oznacza że na pewno leje też za duzo do komory spalania?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Czesc

    Mam diesla z common rail. Ostatnio dymi i ma sporadyczny problem z
    odpalaniem (acz jak odpali trudno sie do czegoś przyczepić jesli chodzi
    o moc).

    Podejrzewalem cisnienie na wtryskach jest za niskie bo ucieka bokiem
    przez jeden. Faktycznie, zrobiłem probe przelewową i jeden leje (jakies
    8x więcej niż sąsiednie wtryski). Winowajce niskiego cisnienia mam.

    Ponieważ dymi zakładam dodatkowo że jeden z wtrysków leje równiez za
    duzo do komory spalania. Teraz pytanie: na ile prawdopodobne jest, że
    jesli wtrysk leje za duzo do przelewu to _jednoczesnie_ leje za duzo do
    komory? Chodzi o to że wyrwanie gada wiąże się z kosztami, a w pierwszej
    kolejności chce naprawić dymienie, ciśnienie na rampie już wiem że
    pochodzi o lejącego wtrysku. Co prawda po wyrwaniu i regeneracji zapewne
    przestanie również lać, ale skoro autko będzie stało w warsztacie to
    może warto pozerkać czy przypadkiem jakiś inny element nie jest uwalony
    przy okazji.

    Wiec pytanie przmi: jesli wtrysk CR leje w przelew 8x za duzo to czy
    prawdopodobne jest że leje również za duzo do komory spalania? Wtrysk Bosha.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: