  • 31. Data: 2011-05-30 09:03:58
    Temat: Re: Wtargniecie na jezdnie - pytanie.
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-30 11:01, amos pisze:

    > A wystarczylo sie zatrzymac i puscic starowine.

    Tak robio zapszancy motorowi! Prawdziwy motonita (jak Amil czy Kildzon)
    to by jeszcze starowince dokopal, a grabki polamal na jej plecach.

    pozdr
    newrom

  • 32. Data: 2011-05-30 09:31:42
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    > Prawdziwy motonita (jak Amil czy Kildzon)

    predzej wędki na dupie!
    You know what I mean.

    KJ

  • 33. Data: 2011-05-30 09:37:38
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-30 11:31, KJ Siła Słów pisze:

    > predzej wędki na dupie!

    Alez masz fantazje pieszczoszku!

    > You know what I mean.

    ajdonttnksoł.
    BTW swieczka w oknie plonela cala noc, liczylismy ze przybedziesz. A Ty
    mientki na zolta kaczuszka speniales przed kilkoma kroplami deszczu!

    pozdr
    newrom

  • 34. Data: 2011-05-30 09:47:20
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 29.05.2011 14:47, AZ pisze:

    > Szkoda ze na usenecie nie ma przycisku "Lubie to!", bo bym go teraz bez
    > zawachania kliknal.

    http://bash.org.pl/674052/
    internet się kończy...

    - gildor

  • 35. Data: 2011-05-30 09:49:20
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski"

    > BTW swieczka w oknie plonela cala noc, liczylismy ze przybedziesz. A Ty
    > mientki na zolta kaczuszka speniales przed kilkoma kroplami deszczu!

    nie zgodze sie na obrazanie mojego kolegi!
    kajot jest twardziel i mega odwazny!

    --
    ania

  • 36. Data: 2011-05-30 09:50:11
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    > BTW swieczka w oknie plonela cala noc, liczylismy ze przybedziesz. A Ty
    > mientki na zolta kaczuszka speniales przed kilkoma kroplami deszczu!

    obawialem sie ze to by nie byly krople deszczu.

    You know what I mean.

    KJ

  • 37. Data: 2011-05-30 10:01:21
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-30 11:50, KJ Siła Słów pisze:

    > obawialem sie ze to by nie byly krople deszczu.

    Powiedz ze sie obawiales ze Ci koza bedzie robic wyrzuty ze po tamtej
    nocy nie dzwoniles i nie pisales!

    > You know what I mean.

    Cwiczysz przed wystepem u ofry albo innego dzazg ?

    pozdr
    newrom

  • 38. Data: 2011-05-30 10:01:58
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-30 11:49, ania pisze:

    > kajot jest twardziel i mega odwazny!

    Brawura to nie odwaga!

    pozdr
    newrom

  • 39. Data: 2011-05-30 10:05:42
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski"

    > Brawura to nie odwaga!

    o jego brawurze to raczej nic nie wiem, o odwadze - tak

    --
    ania

  • 40. Data: 2011-05-30 10:15:27
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-30 12:05, ania pisze:

    > o jego brawurze to raczej nic nie wiem, o odwadze - tak

    Dorosli jestescie! Tylko publicznie nie powinnas o tym pisac bo jeszcze
    dotrze do nieodpowiednich uszu i bedziesz miala mauzenstwo na sumieniu.

    pozdr
    newrom