  • 101. Data: 2011-06-07 19:03:51
    Temat: Re: Wtargniecie na jezdnie - pytanie.
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Wojtek Sobociński"
    Gościu, co to za gadka? Jak się starszą kobietę widzi na środku drogi to
    > się zatrzymuje _przed_nią_ i macha, żeby przeszła.

    Nie psuj imidzu - dobra???
    Niektorzy wala, inni gwalca ale na pewno nie przepuszcza...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

    P.S. Ozwij mnie siem na priv to sprezentuje Ci klocki do teresy.

  • 102. Data: 2011-06-07 19:25:47
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-06-07 21:03, Tytus z domQ pisze:
> [...]
    >
    > Nie psuj imidzu - dobra???
    > Niektorzy wala, inni gwalca ale na pewno nie przepuszcza...

    Jasne :)

    --
    Wojtek Sobociński
    XTZ '91 stara ale jara

  • 103. Data: 2011-06-07 20:03:06
    Od: "Mirek P." <m...@p...onet.pl>

    jak widziałeś staruszkę z 30m wchodzącą na przejście, to o ile jechałeś
    z przepisową prędkością miałeś dużo miejsca i czasu na wyhamowanie.
    Jak staruszka weszła na przejście, to ty zamiast się zatrzymać, zacząłeś
    ją omijać i ją potrąciłeś na przejściu.

  • 104. Data: 2011-06-07 20:04:51
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Mirek P. pisze:
> [...]
    > z przepisową prędkością miałeś dużo miejsca i czasu na wyhamowanie.
    > Jak staruszka weszła na przejście, to ty zamiast się zatrzymać, zacząłeś

    przejscie.... czytales chyba inny opis niz ja.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 105. Data: 2011-06-09 22:48:02
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2011-05-29 00:40, marider wrote:

    ciach

    > zaczynam wiec babke omijac patrzac jej w oczy - ona widzi mnie, ja ja i

    Ty się ciesz.. a mogła przecież zabić ;-)

    --
    jeDrASS