  • 1. Data: 2011-05-29 10:09:31
    Temat: Naprawy w Poznaniu - gdzie?
    Od: neogrom <spychalamarcin1@_NOSPAM_gmail.com>

    Pytanko...
    skasowałem Horneta z 2005 roku - lagi połamane...
    nie mam w tym doświadczenia... gdzie w Poznaniu można oddać motor do
    naprawy tak żeby kredytu nie trzeba było brać na to?
    macie może kogoś godnego polecenia?

  • 2. Data: 2011-05-29 10:16:06
    Temat: Re: Naprawy w Poznaniu - gdzie?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    http://www.hrg.pl/ ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/