  • 1. Data: 2011-05-28 08:54:21
    Temat: o czym gość pisze ?
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    http://allegro.pl/zabezp-przelacznikow-przed-tankbag
    iem-transalp-i1630171314.html#gallery

    cytuje

    Zabezpieczenie uniemożliwia przypadkowe uruchomianie klaksonu lub co gorsze
    rozrusznika podczas manewrowania motocyklem z tankbagiem na zbiorniku.
    Ma to niemałe znaczenie gdyż uruchamianie rozrusznika podczas pracującego
    silnika może prowadzić do jego uszkodzenia, co byłoby przykrą niespodzianką
    np. kilkaset kilometrów od domu.

    ---------------

    myslałem ze jak moto pracuje to już nie da sie zakrecic rozrusznikem , ma
    chyba jakies elektryczne odciecie ?

    zdarzyło sie komuś takie uszkodzenie ?

    :

  • 2. Data: 2011-05-28 16:30:38
    Temat: Re: o czym go?ae pisze ?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-28, NESSO <NIESPAMUJ@NIE> wrote:

    > mysla?em ze jak moto pracuje to ju? nie da sie zakrecic rozrusznikem , ma
    > chyba jakies elektryczne odciecie ?
    >
    > zdarzy?o sie komu? takie uszkodzenie ?

    Nie ma, normalnie mozna wlaczyc rozrusznik ale zeby zaraz to mialo
    uszkodzic rozrusznik to nie slyszalem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-05-28 16:52:30
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-28 18:30, AZ pisze:

    > Nie ma, normalnie mozna wlaczyc rozrusznik ale zeby zaraz to mialo
    > uszkodzic rozrusznik to nie slyszalem.

    A to juz zalezy w jakim moto. Ze stale zazebionym rozrusznikiem na
    sprzegielku kierunkowym raczej sie nie uszkodzi bo i tak sprzegielko
    kreci sie wolniej niz wal. Przy rozrusznikach z wyrzucanym bendiksem
    mozna uszkodzic wieniec lub zebatke.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2011-05-28 19:11:27
    Temat: Re: o czym gość pisze ?
    Od: Boniek <b...@v...pl>

    W dniu 2011-05-28 10:54, NESSO pisze:

    > myslałem ze jak moto pracuje to już nie da sie zakrecic rozrusznikem , ma
    > chyba jakies elektryczne odciecie ?

    Zdarzyło mi się parę razy tak zakręcić w FZS600 właśnie przez tankbag.
    Szkód nie było.
    pzdr.

    --
    Boniek
    gg 644826

  • 5. Data: 2011-05-29 10:38:35
    Temat: Re: o czym go?a pisze ?
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał :

    > [...] Przy rozrusznikach z wyrzucanym bendiksem mozna uszkodzic wieniec
    > lub zebatke.

    O ile mnie pamięć nie myli, taki typ rozrusznika jest/był rzadko stosowany w
    motocyklach -np. Virago. W samochodach natentomiast jest to standard.

    Aukcja ta to świetny przykład, że sprzedać można kawałek blaszki za 37pln
    (45pln z przesyłką). Trzeba tylko znaleźć na to jelenia.

    --
    ARQ
    transalp

  • 6. Data: 2011-05-29 11:15:08
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-29 12:38, ARO pisze:

    > O ile mnie pamięć nie myli, taki typ rozrusznika jest/był rzadko stosowany w
    > motocyklach -np. Virago. W samochodach natentomiast jest to standard.

    Harley, Buell, starsze BMW, MotoGuzzi - jezdzi tego troche.

    > Aukcja ta to świetny przykład, że sprzedać można kawałek blaszki za 37pln
    > (45pln z przesyłką). Trzeba tylko znaleźć na to jelenia.

    tak