  • 1. Data: 2009-11-16 09:22:47
    Temat: Wrocław,ul. Długa, gdzie wgrać liste progr. do Fergusona
    Od: "Michał" <m...@t...pl>

    witam,
    może ktoś się orientuje, gdzie we Wrocławiu w okolicach ulicy długiej, ew.
    hitu o ile pamiętam, można wgrać listę programów do fergusona?
    Mam tam starszego wujka, któremu jakiś czas temu wszystko poustawiałem, ale
    coś tam namieszał i skasował listę jak sądzę... do Wrocka mam 200km, więc
    nie za bardzo mam jak to samemu zrobić.
    Szukam kogoś w tej okolicy,żeby mógł to zrobić na miejscu, a żeby za dojazd
    nie trzeba było płacić połowy ceny za tuner..
    Pozdrawiam
    Michał

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4605
    (20091113) __________