  • 1. Data: 2009-11-15 21:58:22
    Temat: spiecie urzadzen w siec modbus.
    Od: Psychik <p...@Z...pl>

    witojcie :)

    chce spiac kilka urzadzen slave i mastera. slejwy sa obok siebie, a
    master oddalony na 3 metry, niestety kazde z urzadzen ma jedno gniazdko
    rj45. jak to najlepiej polaczyc, zeby bylo i ladnie i dobrze?
    wiecej spiec. mniej przepiec. ;)

    --
    Psychik

  • 2. Data: 2009-11-15 22:30:18
    Temat: Re: spiecie urzadzen w siec modbus.
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Sun, 15 Nov 2009 22:58:22 +0100, Psychik napisał(a):

> [...]
    > master oddalony na 3 metry, niestety kazde z urzadzen ma jedno gniazdko
    > rj45. jak to najlepiej polaczyc, zeby bylo i ladnie i dobrze?
    A co przez to gniazdko masz wystawione? EIA485?

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 3. Data: 2009-11-16 08:04:28
    Od: Psychik <p...@i...pl>

    > A co przez to gniazdko masz wystawione? EIA485?

    tak.

    --
    Psychik

  • 4. Data: 2009-11-16 10:12:46
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Nov 2009 00:04:28 -0800, Psychik napisał(a):

    > tak.
    To teraz podaj pinologie tych wtyczek.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 5. Data: 2009-11-16 11:35:03
    Od: Psychik <p...@i...pl>

    > To teraz podaj pinologie tych wtyczek.

    nie wiem co to zmienia, ale prosze:

    4 L Wspólny
    5 SP Wysyłanie/Odbiór danych.Sygnał dodatni
    6 SN Wysyłanie/Odbiór danych.Sygnał ujemny
    7 L Wspólny
    1,2,3,8 - wolne

  • 6. Data: 2009-11-17 00:49:41
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Nov 2009 03:35:03 -0800, Psychik napisał(a):

    > nie wiem co to zmienia, ale prosze:
    Myslalem, ze skoro uzyki RJtek to chociaz pomysleli o podwojnych pinach.

    > 4 L Wspólny
    > 5 SP Wysyłanie/Odbiór danych.Sygnał dodatni 6 SN Wysyłanie/Odbiór
    > danych.Sygnał ujemny 7 L Wspólny
    No to zostalo ci dorobienie krotkiego ogonka - jak najkrotszego. Troche
    nie po bozemu ale coz- 9600 (jak sadze) nie zabije sie na tym :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 7. Data: 2009-11-17 07:44:25
    Od: Psychik <p...@i...pl>

    > No to zostalo ci dorobienie krotkiego ogonka - jak najkrotszego. Troche
    > nie po bozemu ale coz- 9600 (jak sadze) nie zabije sie na tym :)

    co masz na mysli piszac "ogonek"?
    szczerze mowiac, to patrzylem za jakims trojnikiem do rj45 w stylu:

    http://www.tme.eu/html/PL/rozgalezniki-gniazdo-rj-2-
    x-gniazdo-rj/ramka_1011_PL_pelny.html
    ale to jest wyjatkowo dziadoskie.

    http://www.tme.eu/html/PL/rozgaleznik-rj45-1x-wtyk-2
    x-gniazdo/ramka_1001_PL_pelny.html
    to juz lepsze, ale nadal srednio pasuje.
    najlepsze by byla wtyczka z gniazdkami w kompaktowej obudowie.
    widzial, ktos cos takiego?

    --
    Psychik

  • 8. Data: 2009-11-17 11:07:24
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    Psychik pisze:

> [...]
    x-gniazdo/ramka_1001_PL_pelny.html
    > to juz lepsze, ale nadal srednio pasuje.
    > najlepsze by byla wtyczka z gniazdkami w kompaktowej obudowie.

    Przecież masz w TME wtyk - 2*gniazdo. Fakt że też trochę badziewiate.
    http://www.tme.eu/html/PL/rozgalezniki-wtyk-rj-2-x-g
    niazdo-rj/ramka_1012_PL_pelny.html

    MD

  • 9. Data: 2009-11-17 11:10:01
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    Mario pisze:

    x-gniazdo-rj/ramka_1011_PL_pelny.html

    x-gniazdo/ramka_1001_PL_pelny.html

    > Przecież masz w TME wtyk - 2*gniazdo. Fakt że też trochę badziewiate.
> [...]

    Swoją drogą taka wtyczka z gniazdami będzie trochę kiepsko wyglądać i
    mało stabilnie trzymać się w gnieździe. Lepiej daj ten rozgałęźnik z
    twojego drugiego linka.

    MD

  • 10. Data: 2010-01-14 19:47:51
    Od: Psychik <p...@Z...pl>

    W dniu 2009-11-17 08:44, Psychik pisze:

    > http://www.tme.eu/html/PL/rozgalezniki-wtyk-rj-2-x-g
    niazdo-rj/ramka_1012_PL_pelny.html
    > http://www.tme.eu/html/PL/rozgaleznik-rj45-1x-wtyk-2
    x-gniazdo/ramka_1001_PL_pelny.html

    kupilem oba.
    oba sa ok, ale pierwszy musi miec gniazdo zrodlowe na rowni z
    powierzchnia w ktorym jest zamocowane, a u mnie bylo wpuszczone w
    obudowe, wiec odpadl.
    a drugi zastosowalem. wykonanie swietne. obudowa ma metalowy spod i
    mozna przykrecic ja do uziemionego elementu. ten rozgaleznik bede
    kupowal teraz na stale.

    --
    Psychik