  • 111. Data: 2011-08-20 00:49:10
    Temat: Re: Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 17 Aug 2011 07:18:06 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Jeszcze raz powtarzam, jeżdżą na tempomacie i z minimalnym zużyciem
    > paliwa i maja tysiące kilometrów do pokonania. Jak by tak co chwila

    To niech przestawi sobie ten tępomat na nieco mniejsza prędkośc.

    --
    ___________ (R)

  • 112. Data: 2011-08-20 00:53:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 17 Aug 2011 18:29:25 +0200, grzeda napisał(a):

    > Ktos mi kiedys tlumaczyl, ze dla jednego najekonomiczniej jest 89,5 a
    > dla drugiego 91,2. Moze to miec znaczenie przy tysiacu kilometrow.

    To teraz policz sobie - jadąc non stop przez 4 godziny ten 'szybszy' będzie
    przed 'wolniejszym' 0,7*4km. Czyli 2,8km. Przy prędkości 89,5km/h
    przejechanie tego odcinka zajmie 2800/24,9=113s.
    Czyli niecałe DWIE MINUTY.

    I to pod warunkiem, że ten szybszy przez 4 godziny nie zdejmie nogi z gazu
    nawet...

    --
    ___________ (R)

  • 113. Data: 2011-08-20 00:54:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 18 Aug 2011 00:38:26 +0200, Feromon napisał(a):

    > A na dwupasmówce to wolno po prawym pasie wyprzedzać?

    Tak, idx przeczytaj przepisy (art. 24 u. 10 p. 4 OIDP)

    --
    ___________ (R)

  • 114. Data: 2011-08-20 00:55:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 18 Aug 2011 09:55:48 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > A można wyprzedzać gdy auto nas poprzedzające sygnalizuje zamiar
    > wyprzedzania/zmiany pasa/zmiany kierunku ruchu ?

    Tak, o ile nie jest na tym samym pasie.

    --
    ___________ (R)

  • 115. Data: 2011-08-20 11:17:41
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Adam Płaszczyca napisał(a):
    > Czyli zmieniał pas na ślepo i zajechał drogę.
    Nie zmieniał na ślepo. Juz wypowiadałem się w tym temacie.

    --
    Krzysiek

  • 116. Data: 2011-08-20 11:29:05
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Adam Płaszczyca napisał(a):
    > To niech przestawi sobie ten tępomat na nieco mniejsza prędkośc.
    I Ty też sobie przestaw, problem zniknie.

    K.... jak czytam niektóre tu teksty, to mnie sie flaki
    przewracają.
    Czy tu połowa piszących widziała coś więcej niż tylko plac manewrowy?

    Oczywiście że przestawiają na mniejszą. Przecież on nie jedzie po
    trupach do celu. A jak zdarzy się jeden z drugim taki "ślepak", to
    jest to adekwatny procent do samobójców w osobówkach.
    --
    Krzysiek

  • 117. Data: 2011-08-20 12:06:32
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-19 22:53:47 +0000, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> said:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> [...]
    > przed 'wolniejszym' 0,7*4km. Czyli 2,8km. Przy prędkości 89,5km/h
    > przejechanie tego odcinka zajmie 2800/24,9=113s.

    A miało być o spalaniu.
    :-)

    A przy tysiącu km to będzie 12 i pół minuty.
    5000 km i już masz wolną godzinę.
    40 000 km i dniówka!
    ;-)))

    --
    Bydlę

  • 118. Data: 2011-08-20 13:29:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Aug 2011 00:53:47 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

> [...]
    > przed 'wolniejszym' 0,7*4km. Czyli 2,8km. > Przy prędkości 89,5km/h
    > przejechanie tego odcinka zajmie 2800/24,9=113s.

    To jest 1.7km/h roznicy. Czyli 6.8km, czili 4.5 minuty w 4h, ale juz 10
    minut dziennie, i cala godzina po 5 dniach jazdy. Godzina ktora moze
    decydowac ze spi kolejna noc poza domem, albo czeka do poniedzialku,
    bo odbiorca skonczyl prace, urzad skonczyl prace itp.

    > I to pod warunkiem, że ten szybszy przez 4 godziny nie zdejmie nogi z gazu
    > nawet...

    Ale tez ten wolniejszy moze zdjac noge, albo gorka bedzie i pojedzie 80.
    Niestety - chce sie szybko jechac to trzeba wyprzedzac jak jest okazja.

    No i te 1.7km/h to jest pol m/s. To by wyprzedzanie trwalo minute.
    Z reguly jest jednak krotsze, wiec roznica predkosci wieksza a wiec i zysk
    wiekszy.

    Wam sie spieszy .. co sie dziwicie ze im tez sie spieszy :-)
    No i jak przez minute pojedziecie 90 zamiast 140 to stracicie 833m.
    czyli 21s.
    Wstyd - wypominac komus dwie minuty, bo sie samemu stracilo 20 sekund :-)

    J.

  • 119. Data: 2011-08-20 13:30:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Aug 2011 00:49:10 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > To niech przestawi sobie ten tępomat na nieco mniejsza prędkośc.

    A ma mozliwosc czy skoki co 10km/h ?

    J.

  • 120. Data: 2011-08-20 13:33:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > minut dziennie, i cala godzina po 5 dniach jazdy. G

    > No i jak przez minute pojedziecie 90 zamiast 140 to stracicie 833m.

    A teraz policz ile przez 5 dni.