  • 1. Data: 2011-08-16 12:12:33
    Temat: Lamel dach, gdzie naprawic?
    Od: fcevfe <d...@v...com>

    Witam!

    Mam problem z lamel dachem w MB B-klasa
    Cosik przecieka.
    Gdzie mozna jechac gdzie sie na tym znaja i znajdą usterke?
    Chodzi o DC i okolice.
    U Brolera krzycza 300 zl netto za 1 rg. a gość twierdzi ze to przynajmniej
    4h pracy + ewentualne cześci. Chyba trochę przydużawo - przypuszczam, ze w
    ASO bedzie podobnie.
    Czy jest ktos inny kto sie w tym specjalizuje i usunie usterke?

  • 2. Data: 2011-08-16 18:00:18
    Temat: Re: Lamel dach, gdzie naprawic?
    Od: "Iglo" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    fcevfe <d...@v...com> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Mam problem z lamel dachem w MB B-klasa
    > Cosik przecieka.
    > Gdzie mozna jechac gdzie sie na tym znaja i znajd=B1 usterke?
    > Chodzi o DC i okolice.
    > U Brolera krzycza 300 zl netto za 1 rg. a go=B6=E6 twierdzi ze to przyna=
    > jmniej =
    >
    > 4h pracy + ewentualne cze=B6ci. Chyba troch=EA przydu=BFawo - przypuszcz=
    > am, ze w =

    Mi ze szklanym, 2 częściowym dachem Webasto zamontowanym fabrycznie w Renault
    Twingo pomogli tutaj:

    http://www.wiertnicza162.pl/

    ZTCP 300zł za wyjęcie dachu, czyszczenie mechanizmu i ponowne wklejenie.
    Jakieś 5h pracy. Pomogło.

  • 3. Data: 2011-08-17 13:49:07
    Od: fcevfe <d...@v...com>

    > http://www.wiertnicza162.pl/
    >
    > ZTCP 300zł za wyjęcie dachu, czyszczenie mechanizmu i ponowne wklejenie.
    > Jakieś 5h pracy. Pomogło.

    Warsztat nie istnieje :(