  • 101. Data: 2011-08-19 08:52:38
    Temat: Re: Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Thu, 18 Aug 2011 22:38:05 +0200, J.F. napisał(a):
    > Ale osobowki tez czasem zajezdzaja droge.
    Słowo klucz - "czasem".
    A jak się człowiek zbliża do ciężarówki to od razu boi się co tirmanowi do
    głowy strzeli.

    --
    Pooh Zwijasz?
    http://zwijaj.pl/

  • 102. Data: 2011-08-19 11:19:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pooh" napisał w wiadomości grup
    >Słowo klucz - "czasem".
    >A jak się człowiek zbliża do ciężarówki to od razu boi się co
    >tirmanowi do
    >głowy strzeli.

    I zwalnia i wyprzedza bezpiecznie, a za to jakies slepe kapeluszniki w
    osobowkach zaskakuja i powoduja wypadki :-)

    J.

  • 103. Data: 2011-08-19 19:01:19
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-08-17, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > A ten tempomat to zero-jedynkowy jest? Nie można dostosować prędkości do
    > tego poprzedzającego, jadącego 3km/h wolniej? Nawet ekonomiczniej jechać
    > za innym chyba?

    żeby byc w tunelu aerodynamicznym innego 'tira' to bym musial chyba na
    kilka metrów max sie trzymac za nim.

    co do 3km/h. Jak jest np. zakaz wyprzedzania u faszysty na 3 pasmowej
    autostradzie to cały pociag równa do najwolniejszego. Zawsze się trafi
    jakis rusek co jedzie 80 albo 75. No i teraz sobie policz - jestem np.
    800 km od domu, została mi jeszcze jedna dycha wiec przy sredniej
    predkosci 80 km/h (przykladowo - na zachodzie jak najbardziej do
    zrobienia), po zapięciu 90 na tempomat dojadę do domu i przytulę cycka.

    Jesli natomiast zamiast robic dobrze kobiecie, bede robił dobrze kazdej
    osobówce, która nie ma tachografu i bede sie ciagnal max 80, zeby bron
    boze innego tira nie wyprzedzic to np. dojade w ciagu 10h o 100 km
    blizej. No wybaczcie osobówki, ale cycek jest wazniejszy od waszych
    kilkunastu sekund.

    Zaraz mi ktos odpowie, ze go nic to nie obchodzi. Z gory takim
    odpowiadam, ze wasze czekanie na moje wyprzedzanie tez mnie nie obchodzi
    jesli tak podchodzicie do sprawy. Staram sie puszczac zawsze najblizsze
    osobowki dopoki za blisko nie podjezdzam do wyprzedzanego.

    --
    WildS

  • 104. Data: 2011-08-19 19:43:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WildS" <f...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > wasze czekanie na moje wyprzedzanie tez mnie nie obchodzi

    PLONK

  • 105. Data: 2011-08-19 19:57:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-08-2011 19:01, WildS pisze:
> [...]
    > boze innego tira nie wyprzedzic to np. dojade w ciagu 10h o 100 km
    > blizej. No wybaczcie osobówki, ale cycek jest wazniejszy od waszych

    Spoko, ja też już się nauczyłem. Po dwóch takich akcjach na krótkim
    odcinku (jednemu może się zdarzyć zagapić nie?), wyprzedzam TIRa i
    delikatnie zwalniam do 40-50km/h - boję się jechać szybciej bo macanie
    cycków pasażerki mocno rozprasza, w sumie bezpieczniej będzie jak
    ciężarówka pojedzie wolniej, nie?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 106. Data: 2011-08-19 22:34:02
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > Ty pacz - tak samo trafiony jak twoje pierdnięcie na salonach ... ale
    > "gorszy".

    Jeśli ktoś bredzi jak pijany to pytanie o stan trzeźwości jest czymś
    naturalnym.

  • 107. Data: 2011-08-19 22:40:37
    Od: to <t...@x...abc>

    begin WildS

    > żeby byc w tunelu aerodynamicznym innego 'tira' to bym musial chyba na
    > kilka metrów max sie trzymac za nim.

    Gówno prawda, ale Twoje nieuctwo jakoś mnie nie dziwi.

> [...]
    > predkosci 80 km/h (przykladowo - na zachodzie jak najbardziej do
    > zrobienia), po zapięciu 90 na tempomat dojadę do domu i przytulę cycka.

    A kto Ci tu zabrania wyprzedzać tego co jedzie 75? Chodzi o idiotów
    wyprzedzających z różnicą 3 km/h albo wymuszających pierwszeństwo swoją
    zardzewiałą ciężaróweczką.

> [...]
    > boze innego tira nie wyprzedzic to np. dojade w ciagu 10h o 100 km
    > blizej. No wybaczcie osobówki, ale cycek jest wazniejszy od waszych

    Chyba zacznę, podobnie jak DoQ, zwalniać delikatnie do 50 km/h po
    wyprzedzeniu tego typu buca w ciężarówce. Jak będziesz musiał się kilka
    razy z powrotem rozbujać do tych 90 km/h to przejdzie Ci ochota na
    idiotyzmy.

  • 108. Data: 2011-08-19 23:28:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > wyprzedzeniu tego typu buca w ciężarówce. Jak będziesz musiał się kilka
    > razy z powrotem rozbujać do tych 90 km/h to przejdzie Ci ochota na

    O i widzisz - prawidłowe podejście.
    Ja zawsze tak robię, jak jakiś debil za kierownicą TIR-a próbuje wyścigu
    ślimaków na obwodnicy Poznania, na której ma zakaz takiej zabawy.

  • 109. Data: 2011-08-20 00:47:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 16 Aug 2011 23:13:21 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

    > daleko za peletonem osobówek. TIRmen w momencie zmiany pasa go nie
    > widział, bo jest łuk.

    Czyli zmieniał pas na ślepo i zajechał drogę.

    --
    ___________ (R)

  • 110. Data: 2011-08-20 00:47:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 17 Aug 2011 00:18:48 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > jAK JUŻ taki przepisowy jesteś - to co to do kurwy nędzy jest
    > włączenie migacza ????

    zasygnalizowanie zamiaru wykonania manewru, które nei daje ŻADNYCH
    dodatkowych praw.
    Może jednak PRZECZYTAJ PoRD?

    --