  • 11. Data: 2010-06-18 20:56:49
    Temat: Re: Wróci moda na stare samochody :-)
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-18 19:12, Adam Szewczak wrote:

    > Hmm a ja jezdze na biodieslu i jakos nie kopci na niebiesko i nie
    > pachnia plackami.
    >
    > PZDr
    > Adam

    ignorant

  • 12. Data: 2010-06-18 22:55:22
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    > Bo ja wiem.. elektronika w samochodzie znajduje sie w puszcze Faradaya,

    w pustyni i w puszce :)

    --

    memento lorem ipsum

  • 13. Data: 2010-06-18 23:09:47
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > A nie w drugą stronę?

    Też. Nawet przede wszystkim. Ale już jest chyba tak, że jedno bez drugiego
    nie zaistnieje.

  • 14. Data: 2010-06-18 23:19:45
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > ignorant

    ?

    PZDr
    Adam

  • 15. Data: 2010-06-21 09:05:11
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2010-06-18 18:30, Nex@pl pisze:
> [...]
    u_czeka_nas_apokalipsa,item.html

    > Dlatego ja dalej jeżdżę swoim 2.5D z rzędową pompą wtryskową ;-)

    tylko dla tego? bo onet po raz fyfnasty przepowiedział apokalipsę? :)

  • 16. Data: 2010-06-21 14:26:44
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Bo ja wiem.. elektronika w samochodzie znajduje sie w puszcze Faradaya,
    > do tego mimo zlozonosci okablowania w co nowszych modelach to raczej
    > nie ma takich linii dlugich w ktorych mogloby sie indukowac
    > cos bardzo powaznego. To jeszcze nie EMP z wybuchu nuklearnego ;)

    Bo to nie o samochody chodzi, a o przesylowe linie energetyczne - to
    w nich najwieksze problemy sie pojawia. Oczywiscie moznaby temu
    zaradzic - rozpinajac linie co pare kilometrow i odpinajac je od
    stacji przesylowych i elektrowni (mozna to spokojnie zrobic
    zautomatyzowane i sprzezone z systemem ostrzegania ze stacji
    monitorujacych slonce), ale wymagaloby to gigantycznych nakladow
    finansowych. Moze Kanada i USA do 2013 zdaza i w to zainwestuja, ale
    na pewno nie Polska.
    --
    Olleo

  • 17. Data: 2010-06-21 14:34:08
    Od: "Tomasz T. Ciaszczyk" <c...@i...pl>

    Olleo [o...@t...pl]
    na: pl.misc.samochody napisał/ła:

> [...]
    > monitorujacych slonce), ale wymagaloby to gigantycznych nakladow
    > finansowych. Moze Kanada i USA do 2013 zdaza i w to zainwestuja, ale

    Polska zainwestowała i nazywa się ta funkcja "system szybkiej
    kradzieży przewodów pod napięciem". Dobrze zgrana ekipa jest w stanie
    obrandzlować większe województwo w ciągu kilku nocy :) Gdyby tak
    wysłać do nich na szkolenie ludzi z wielu województw, to
    1. bezrobocie by się zmiejszyło,
    2. dobrze zgrani mogliby w ciagu paru chwil wyłączyć prąd w całej
    Polsce.

    Gorzej będzie z podłączeniem ponownym tych lini, ale cóż - liczy się
    funkcjonalność, a nie wykonanie ;)

    BP,MSPANC.

    Pozdrawiam,
    Ciacho

    --
    .: For a good knight call Lancelot (1-900-CAMELOT) :.